יום שישי, 2 בינואר 2009

קיסמי שיניים לתוך פלפליה

הרעיון לפעילות זו לקחתי ב-Chasing Cheerios.

כל מה שצריך - מספר (לא גדול מדי - בהתאם ליכולת להתרכז) קיסמי שיניים, ובקבוק שיש בו חורים גדולים ולא רבים מדי. אנחנו השתמשנו בבקבוק ריק מפלפל שחור.

אני יודעת שיש רבים שנרתעים מקיסמי השיניים. בשל הסיכוי לפציעה אפשרית. אך בעיני, הם דוגמא מצוינת למשהו, שאנחנו המבוגרים חוששים הרבה מעבר לסביר ממנו, ואתם הזאטוטים דווקא יכולים להרוויח רבות מהשימוש בו. אם רק נבטח בכם.

ואנחנו סומכים עליך. כמה נחמד לגלות מדי פעם שתחושתינו הפנימית מצדיקה את עצמה - ובגדול. התלהבת כל כך כשהצגתי לך את הפיעלות הזו. כל מה שהיית עושה לפני כן עם קיסמי השיניים, הוא לפזרם ולאסוף בחזרה למיכל.

ובאמצעות התמרון של הכנסתם לחורים לא רבים, אתה ממשיך לפתח את הקואורדינציה שלך, את תיאום יד עין, וכמובן את יכולת הריכוז שלך. היית צריך לראות את עצמך מהצד - מעביר קיסם מיד ליד, מאצבע לאצבע, מזיז אותו עוד מילימטר, ועוד קצת, עד שמצליח להכניסו לבקבוק. ואז - חיוך נצחון קטן על פניך, ולקיסם הבא. מכיוון שהקיסמים אינם רבים, אתה גם מקבל סיפוק נוסף מההשלמה המוצלחת של משימתך. הדבר היחיד שאינך עוד מסוגל לעשות - לפתוח לבד את הבקבוק, כדי להוציא את הקיסמים בחזרה לסלסלה. אנחנו עוזרים לך בינתיים בשלב זה. במקור, הפעילות הזו נועדה לשלבים מאוחרים יותר, אך בשל יכולת מוטורית לא זניחה שהפגנת עד כה, החלטתי להציג לך אותה כבר עכשיו. וצדקתי.

תראה עד כמה אתה מרוכז. אפילו לא שם לב לתמונות הרבות שמצולמות - דבר נדיר כשלעצמו. בדרך כלל, כבר היית עוזב הכל ורץ למצלמה.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails