יום שלישי, 27 ביולי 2010

שידת היצירה

אני חושבת שלאורך הדרך, הגענו למסקנה שמה שעובד טוב מבחינתנו לפחות בשלב זה של המשפחתיות שלנו, הוא הפרדה בין פינות העבודה השונות. אולי העובדה שאין לנו חדר לימודים מוגדר הביאה לכך; אולי היה זה קשור בכך כי את רוב הזמן אנחנו מעבירים במרחב המשפחתי שלנו, ואינך עוד בגיל בו תתבודד לבדך בחדר הלימודים שלך; אולי הסיבה לכך היא כי הפרדה מוגדרת תומכת בהמצאותך בתקופת הרגישות לסדר (sensitive period for order); ואולי זה בכלל נובע באמונתו בלימוד ספונטני ונגיש, מבלי התערבות מיותרת ואל נחוצה מצידנו.

כך או כך, לפני כשבעה חודשים (אולי יותר), ייחדנו שידה קטנה לאחסון פעילויות יצירתיות שלך (art cabinet). היא ממוקמת סמוך לשולחן הקטן שלך, מה שמאפשר לך גישה נוחה אליה.

במגירה מצויים דפים בגדלים שונים (חוץ מהדפים בגודל A3 שאינם נכנסים לתוכה, וכרגע נמצאים בחדר העבודה שלי, עד שנצליח למצוא מגש בגודל מתאים ולשים אותם מתחת לכן הציור), וגם סלסלה ובה רצועות בד ונייר לגזירה במספרים.

במגירה העליונה בשידת היצירה (בסדר מימין לשמאל): סלסלה להדבקת צורות גאומטריות בדבק סטיק (כרגע גיליתי עוד משהו שלא כתבתי לגביו) עם דף נייר, הצורות והדבק; קופסה קטנה ובה פסטל משעוות סויה; מדבקות; סלסלה עם מספריים, ומאחוריה קופסא לאחסון גזרים שגזרת.

במגירה התחתונה: (בסדר מימן לשמאל): דלי עם פחית ועם מכחול צבע לציור בצבעי גועש; קופסא עם בצק משחק; קערה עם נר שבת לקישוט עם פיסה קטנה של שעוות דבורים (פעילות שבינתיים קצת נסוגה לאחור, אך אני מניחה כי עוד נשמע עליה).


לצערי, אי אפשר היה להכניס לתוך שידת היצירה שלך את החומרים הנדרשים לציור בצבעי ידיים. אז בינתיים הם נשמרים בארון עם כלי המטבח שלך...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails