יום שבת, 1 במאי 2010

גוזר פיסות בד

איכשהו לא יצא לי לכתוב על שימושך במספריים. ובעצם, בסדר הכרונולוגי, תמונות אלה הן מאוחרות בהרבה לפעילויות גזירה (cutting) אחרות שהתנסית בהן. אני אנסה לצלם בקרוב ולהשלים. ובינתיים....

די מהר השתלטת על המספריים הראשונות שלך, והרגשתי כי אתה מוכן להשתמש במספריים Fiskars Kids Classic 5. גם במספריים אלה הידיות גדולות, הלהב קהה, והן מיועדות הן לשמאליים והן לימניים. בשונה ממספריים הראשונות, במספריים אלה יש מקום מיועד לאגודל, וליתר האצבעות, מה שמקדם אותך לעבר אחיזה נכונה. והן גוזרות ללא תקלות! פשוט מעולות ומאוד מומלצות!

לפני כמה ימים, בהחלטה ספונטנית של רגע, ובהסכמתך הנלהבת, התחלתי לתפור פיג'מה ללואי. כעבור כמה זמן נתקלנו בבעיה. תפירה במכונת תפירה היא אחת פעילויות שאינני מצליחה לשתף אותך בהן. כשהייתי קטנה, ומכונות התפירה היו בגודל של חצי בית, מאוד אהבתי לסובב את הגלגל. רק להתבונן בסיבוביו - הייתי מסוגלת לעשות כן במשך שעות. בעידן החשמלי, אין כמעט אפשרות לשיתוף. אם הייתי יכולה למצוא לך מכונת תפירה קטנה לילדים, כמו זו שMiri מצאה, הייתי מאושרת. עד אז, אני די נמנעת מלתפור (ברגעים הבודדים שאני מוצאת לכך זמן:). הפעם, אמנם, כיוון שכל הדברים כבר היו פרוסים על השולחן, ורציתי מאוד לפחות להתחיל בתפירה, הייתי צריכה להמציא די מהר פתרון יצירתי אחר.

ואז זה הכה בי. הצעתי לך לגזור... רצועות בד! איך שאתה התלהבת! במצבך היום, כבר לא הייתי צריכה להכין לך רצועות ארוכות, אלא פשוט לחתוך כמה רצועות שונות. לתפירת הפיג'מה השתמשתי בפלנל. בשל המרקם המיוחד שלו, היה זה בד מעולה שתגזור אותו גם אתה.

את הפיסות הגזורות איננו משליכים לפח, אלא שומרים בקופסא מיוחדת לצורך השימוש בהן ביצירת קולג'ים בעתיד.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails