יום שלישי, 11 במאי 2010

חומרי מונטסורי בעברית


סופסוף זה קרה!

אני מתכבדת להודיע כי מעתה קיימים חומרי לימוד בגישת מונטסורי בשפה העברית! וגם במחירים סבירים בהחלט!

ג'ניפר המקסימה מ-Montessori Print Shop הסכימה ברוב נדיבותה לשתף פעולה איתי ולתרגם את החומרים הרבים המוצגים באתר שלה לעברית (ובתקווה גם לרוסית, לאחר מכן). היא מציעה חומרים איכותיים רבים במחירים מאוד נמוכים, והתהליך מצחיק עד כמה שהוא פשוט. ניתן לשלם on line באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי או ב-PayPal. בתמורה מקבלים ישירות את הלינק להורדת הPDF. ומשם מה שנשאר הוא רק להדפיס, לעשות למינציה, אם חפצים בכך, ו... להשתמש!

אני אשתדל לעדכן כאן מפעם לפעם על חומרי מונטסורי בעברית (Montessori Hebrew Language Materials) חדשים שיוצגו למכירה אצלה. וגם אספר בעיתו על השימוש הרב שניתן לעשות בקלפים אלה - בין היתר, בפעילויות התאמה (pairing and matching), ביצירת ספרים, בהרחבת אוצר המילים בלימוד השפה, בשימוש כקלפי שלושת החלקים (3 part cards).

ממליצה בחום רב! אני עדיין מתרגשת מעצם הרעיון שהתגשם - כל כך הרבה פעמים התאכזבתי שאין חומרי לימוד בעברית, שזו התרומה המועטה ביותר שיכולתי לתרום להפצת מונטסורי.

בנוסף, ג'ניפר מציעה חומרים רבים בחינם (אמנם באנגלית, אך בכל זאת). והיא גם התחילה לאחרונה לכתוב בבלוג חדש, בו היא מעדכנת על חומרים חדשים והפתעות שונות.

ועכשיו, גם בקשה קטנה - אם יש חומר כלשהו מהחומרים שג'ניפר מציעה באנגלית, שהייתם שמחים לראות אותו בעברית, אנא תודיעו לי, ואני אשתדל להעביר אותו לראש רשימת התרגומים.

I am so thrilled to announce that from now on there are Hebrew Montessori materials available on Montessori Print Shop. Sweet Jennifer agreed to accept my help in translating her beautiful printable materials into Hebrew (and later perhaps also into Russian). The materials are just perfect, the prices are very appealing, and the process of purchasing them is very simple - you can receive instant download access upon completing your payment.

Please be patient as translating materials and listing them might take some time. I will try to post here about new materials available. If you saw any materials in Montessori Print Shop, that you would like to see also in Hebrew, please let me know, and I will try to make them a priority.

Please notice that Montessori Print Shop offers a list of Free Printable Montessori Materials. Recently, Jennifer started a new blog where she announces about Sales and Free Materials.

Such a wonderful news!

2 תגובות:

shumim אמר/ה...

אין לך מושג כמה שמחתי לראות את ההודעה שלך! אמנם אנחנו בארה"ב אבל מכיוון שעידן לא בגן, הוא לא שולט 100% באנגלית וכרטיסים בעברית יהיו תוספת נהדרת עבורנו. אם אפשר לעזור גם איכשהו, ממש אשמח.

Miri אמר/ה...

אני שמחה מאוד! הרגשתי כי יכול לסייע לרבים..:)
את תוכלי לעזור אם תגידי באיזה חומרים מתוך האתר את מעוניינת? יסייע לי להחליט לגבי סדר העדיפויות בתרגום... 

Related Posts with Thumbnails