יום חמישי, 15 ביולי 2010

מה אתה קורא - ספרים על הקשרים בתוך המשפחה - אהבת הורים, סבים

"אמא, את אוהבת אותי?" מאת ברברה מ. ג'וסי - ספר מקסים על אהבת אם חסרת גבולות כלפי ילדיה. הדיאלוג בין הבת לאם מתבצע בצורת שאלות ותשובות, ועל הדרך מספק גם הצצה לעולמם של האסקימואים. איורים מקסימים!

"אבא, אתה אוהב אותי?" מאת ברברה מ. ג'וסי - בדומה לספר קודם, גם בספר הזה מתקיים דיאלוג בין האב לבן. הפעם מעולם שבט המסאי שבקניה. אני אישית טיפל'ה פחות אוהבת אותו בגלל אזכור הלוחמים, אני מניחה.

"אמא שלי היא הכי בעולם" מאת שגית הורוביץ - בספר זה מתקיים דיאלוג מדומה בין הגורים השונים בדבר הסיבות להיות אמם האם הכי טובה בעולם. צילומים מרהיבים, פרטים שונים על חיי כל הגורים הנמסרים בקלילות על הדרך, והמסקנה החד משמעית בסוף הספר, שלכל אחד יש את האמא שלו שהיא הכי בעולם, הופכים את הספר לנהדר בעיני.

"ינשופונים" מאת מרטין ודל - עוד אחד הפייבוריטים. המסר - אמא לעולם לא תעזוב את ילדיה....

"הכיסים של סבא" מאת שולמית צרפתי - הסיבה היחידה אולי להמצאות הספר הזה אצלנו היא כנראה אזכור הסבא בו. אולי זו הסיבה לכך שאתה די מחבב את הספר.



אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails