יום שני, 26 ביולי 2010

מודד בגדי תינוקות

ההכנות נמשכות אט אט. בין היתר, אני עוברת על מיליוני שקיות של בגדי תינוקות - שלך, של חברות, שוב שלך... וכמובן, אתה לוקח חלק פעיל מאוד בכך. וברקע, קיים, כמובן, האיור הזה מWaiting for Baby" by Rachel Fuller.

אחת הפעילויות האהובות עליך היא מעבר על בגדי התינוקות, והנסיון למדוד אותם על עצמך.

לעיתים, אתה ממש מבקש שנקח שקית עם הבגדים "ממש ממש ממש קטנים" ונעבור עליהם.

אנחנו עוברים על כל השמות של כל הבגדים המיוחדים: אוברול, בגד גוף, מכנסיים.

משום מה, מה שכבש את ליבך הוא האוברול. יכול להיות שזה הצליל המיוחד של מילה זו, יכול להיות שזה הספר, ויכול להיות שאלה האוברולים הרבים של אלמה.

לא משנה מה, אתה התאהב באוברול. אחד הסיפורים האהובים עליך הוא על הפעם ההיא, כשהיית ממש ממש ממש ממש קטן, וישנת עם אוברול. אתה מספר את הסיפור הזה בכל הרגעים הכי בלתי צפויים. לעיתים הסיפור מופנה כלפינו. לעיתים אתה פשוט מספר אותו לעצמך. בשקט בשקט. כמעט בלחש. ובמידה כמעט דומה, עיסוקך הרב היום גם בסוגיית "קטן"/"גדול". האם אתה קטן או גדול? ואם קטן, אז קטן רק או ממש קטן או ממש ממש ממש קטן. בדרך כלל, אם אתה מתעקש ממש לדעת, והפניית השאלה בחזרה אליך לא עוזרת ("מה אמא חושבת?"), אני עונה "קטן". כבר מזמן החלטתי - הראשון שיקרא לך "גדול", יהיה אתה, ולא אנחנו.

נ.ב. בתמונות אני בשבוע ה-35 להריון...

2 תגובות:

אורי אמר/ה...

אין ספק שהמושגים של קטן וגדול והעניין שקטן הופך לגדול ולא להפך לא לגמרי מובנים להם.
באחד המקרים סיפרתי לבנים על משהו שהיה כשאני הייתי קטנה, תגובתו של אלון בן השלוש וחצי הייתה- ואז אנחנו היינו גדולים נכון?

אמא שלי תמיד מזכירה לי שכשהייתי קטנה הייתי אומרת- "כשאני אהיה קטנה קטנה, תלבישי לי נעליים קטנות קטנות"

ככל שהימים עוברים אני מתרגשת יחד איתך מהשינוי הגדול שהולך לבוא

לא הגבתי על שינוי הגישה למרות שרציתי, אז אני אוסיף את זה כאן
כמו כל דבר בחיים האופן שבו אנחנו ניגשים אליו משפיע מאוד על המהלך. גם אם בסוף דברים ישתבשו במהלך הטבעי, אם תבואי רגועה ושלווה גם לידה התערבותית יכולה להיות מוצלחת מאוד, כל עוד את באה מוכנה ומלאה באנרגיות טובות שתומכות בכל מצב!

Miri אמר/ה...

אורי היקרה, תודה רבה!

Related Posts with Thumbnails