יום חמישי, 15 ביולי 2010

מה אתה קורא: ספרים על אומנות

A Child's Book of Art: Great Pictures - First Words by Lucie Micklethwait

ספר פשוט מדהים. במקרה גיליתי אותו - הוא כבר לא בהוצאה, ואפשר להשיג אותו רק ביד שניה. בניגוד לחנויות ספרים יד שניה בארץ, דרך אמזון התהליך פשוט וקל: יש תיאור של הספר לרוב, ובמקרה זה הוא הגיע אפילו במצב הרבה יותר טוב מהמתואר. ובמחיר מצחיק. ולגבי הספר - הרעיון מדהים. צילומים איכותיים של כמאה יצירות של אומנים מתקופה המקיפה שש מאות שנים, הכל מרוכז לפי נושאים: משפחה, ניגודים, צבעים, חיות וכו', כשבכל עמוד כמות מינימלית של יצירות (הספר עצמו גדול), מאוגדות אך תחת כותרת הנושא. מה שמאפשר אינספור אפשרויות לעבודה עם הספר. כרגע אנחנו בעיקר מעיינים בו, אינני אומרת לך מה רואים ביצירות, משתדלת שהתשובות יבואו ממך.

סדרה של ספרי אומנות יפהפיים - רעיון גאוני פשוט להציג יצירות אומנות שונות לילדים מגיל אפס, בליווי שירים קצרים שמתארים את המצוייר בציור. אנחנו תרגמנו את השירים באנגלית לשירים בעברית. כל ספר מודגש לאומן אחר:

Mini Masters Set by Julie Merberg - Dancing with Degas, A Picnic with Monet, A Magical Day with Matisse, and In the Garden with Van Gogh




Sunday with Seurat by Julie Merberg

Sharing with Renoir by Julie Merberg

"התזמורת ועוד כלי נגינה" - ספר מקסים. בכל עמוד איור מקסים של נגן המנגן על כלי מסוים. מבחר כלים עצום. לא התכוונתי כעקרון להציג לך את הספר עד שתביע עניין בכלי הנגינה על פרטיהם. אך איכשהו גילית אותו. ובדיוק עכשיו הוא אחד האהובים עליך. מדהים!


אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails