יום שני, 26 ביולי 2010

מודד לחץ דם

מדידת לחץ דם היא חלק אינטגרלי מההריון הנוכחי. ואתה עד פעיל לכך. מעבר לאיור מWaiting for Baby" by Rachel Fuller, היית גם נוכח איתי בכל המדידות הרבות - בין אם אצל תמר, או אצל אתי בטיפת חלב.

כך שאי אפשר באמת להתפלא שיום בהיר אחד, לקחת בידיך אוזניות, מחשבון, מטען סוללות של המצלמה וניגשת אלי למדוד את לחץ הדם שלי. ואחרי שביקרנו שוב אצל הרופא, לכל הפרוצדורה נוסף גם ריבוע של נייר טישו, ומדידת לחץ הדם נלקחת גם מהבטן שלי (תרגום חופשי של אולטרסאונד על ידך). אם אני צריכה למדוד לחץ דם שלוש פעמים בשבוע, בזכותך, אני מודדת אותו שלוש פעמים ביום. למזלנו, עוד לא גילית כי למעשה יש לנו מכשיר דיגיטלי של מדידת לחץ הדם בבית (לקחנו מ"יד שרה"), אחרת, נראה לי, אהבתך הרבה למקדחות ולמשייפת, הייתה מוחלפת מבלי להניף עפעף...:)

תגובה 1:

בדיקת דם אמר/ה...

איזה ילד חמוד יש לך. בדיקת דם נהפכה גם אצלי לחלק מאוד חשוב בחיים בעיקר מפני שהיום אני גם יותר על ילדיי. רק בריאות.

Related Posts with Thumbnails