יום ראשון, 1 ביוני 2008

מסתבר שיוצאת לך שן שביעית!

חה! בשקט בשקט יצאה לך שן שביעית למטה, משמאל לשתי השיניים האמצעיות.

טוב, אולי לא כל כך בשקט. בלילה שבין חמישי ולשישי זזת באי שקט כל הלילה (אני חשבתי, שאתה מתרגש ביחד איתי מהחתונה של ריטה ומולי, כי גם אני לא הצלחתי לישון), והיום בלילה התעוררת בערך כל רבע שעה. גם היית קצת לא רגוע. בנוסף, בימים האחרונים היית תופס משהו בשיניים ומושך אותו בשיא הכוח (והכי נעים לך לעשות את זה כשהמשהו הזה הוא אני..:), כמו שאנחנו עושים כשכואב לנו ואנחנו סוגרים חזק חזק את השיניים. והיום בקושי אכלת. למרות שהייתה לי ההרגשה שאולי קורה איתך משהו, השקטתי אותה: "הוא טיפל'ה לא רגוע, ואת ישירות חושבת, שיניים? מותר לו להרגיש באי שקט מדי פעם..".

ואז, אתמול, בדשא, כהרגלנו כל ערב, אבא פתאום שם לב לשן החדשה... ואכן... היא כבר לגמרי בחוץ. וזה אומר... שיש גם שן שמינית בדרך (מישהו אמר לי פעם, ונראה לי שבצדק, ששיניים יוצאות בזוגות). סחטין עליך!

האמת, בתמונה זו מיום חמישי האחרון רואים משהו לבן מבצבץ... לא הייתי מנחשת, אך עכשיו קל להתאים...:)

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails