יום שני, 9 ביוני 2008

טבילה ראשונה!

כיאה לחג השבועות, חג המים, וכלקח משרב לפני כמה ימים, החלטנו שהיום הוא היום בו תטבול בפעם הראשונה. הלכנו לבריכה העירונית בטבעון. היה כל כך מצחיק. לא הבנת בהתחלה על מה כל ההתארגנות. למה צריך לשים לך טיטול מיוחד, בגד ים חדש (אמנם יקר, משילב, אך שווה את זה, מתייבש תוך רגע), למרוח אותך בקרם הגנה (של חברת Weleda). ולמה צריך בכלל כל כך הרבה מים? ניסית לשתות אותם כל הזמן...:) אך מהר מאוד אהבת את הרעיון. כמובן שזה לא השפיע עליך, כמו על הילדים בסיפורים ששמענו, שנרדמו ישירות אחר כך לחצי יום. אתה, נהפוך הוא, התעוררת...:)

אפילו אני הצלחתי להתגבר על הפחד שלי ממים ולקחת אותך על הידיים. כן כן, רק בגלל שאבא היה בסביבה...:) מה אתה אומר על הכובע החדש שלך, שמתאים כעקרון לגילאים שנתיים-ארבע. יש לך באמת ראש גדול כמוני..:)

החג עבר ממש בכייף. אירחנו (ריטה ומולי קפצו לביקור מלבב היום), התארחנו (אתה ואני נסענו אתמול לאפרת - היה ממש נחמד, רק הנסיעה לבד איתך במשך שעה וחצי הייתה קצת לא פשוטה, במיוחד בדרך חזרה), בילינו ביחד. זה החג שלנו. זה החג שבו אבא שלך חזר אלי. ולכן אני אוהבת אותו במיוחד.. (את החג כמובן... את אבא שלך אני פשוט אוהבת..:).

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails