יום שלישי, 31 במרץ 2009

וכך אתה מטפס לשיש במטבח

כשהתחלת להתעניין במתרחש במטבח (בעצם, זה היה מאז ומתמיד), ושליטתך בגופך התייצבה, הרהרנו איך נעזור לך להגיע לשיש במטבח, כדי שתוכל לקחת חלק פעיל במתרחש שם. במקור, הכוונה הייתה לבנות משהו דומה ל-Learning Tower. מגדל למידה זה הוא מגדל מדהים, שנגיש לילדים היכולים לטפס עליו לבד, וגם בטיחותי בכך שמכל צד הוא מוגן במעקה. אך עלותו היא גבוהה, וגם לא משווקים אותו לארץ (מה חדש?!). וכך מצאנו את עצמנו רוכשים לפני כשלושה חודשים (לוקח לי זמן לעדכן אה?:) את השרפרף הזה מאיקאה - גם עלה רק 89 ש"ח, וגם מעץ. מה אפשר היה עוד לבקש?

התכנון היה להוסיף לשרפרף מעקה מהצדדים, בדומה למגדל הלמידה. החלטנו שלפני שמחליטים בדיוק איך מעצבים אותו, כמו בכל דבר אחר, נתבונן בך מתמודד איתו. איך שמחת!! כבר היה ממש כואב לראות אותך מביט מלמטה ומנחש מה קורה למעלה, במקרה הטוב, או פשוט מבקש כל הזמן שירימו אותך כדי שתוכל להתבונן. לא הופתענו מתגובתך - איך שראית את השרפרף, רצת אליו וישירות טיפסת למעלה. כאילו הוא תמיד עמד שם. אני עדיין קצת דאגתי - מה יקרה אם תמעד? אך עד שאבא הצליח למצוא מקום וזמן, כדי לשדרג את השרפרף (עניין של כמה ימים בסך הכל), למדת להסתגל לשרפרף. נפלת רק פעם אחת, ולא מכל הגובה. מעבר לזה - היה פשוט מדהים לראות עד כמה שליטתך בגופך ואיזונך מדהימים. כל פעם שאתה מגיע לקצה השרפרף, אתה מתיישר בחזרה. פעם אחת אבא מצא אותך ממש תלוי על קצות האצבעות באלכסון - ועדיין הצלחת להחזיר את עצמך לשיווי המשקל.

לכן החלטנו להשאיר את השרפרף כפי שהוא. יפהפה ומסייע כל כך! יציב, כבד, ואף משתלב בעיצוב המטבח. בדיוק כפי שתכננו שיהיה...

2 תגובות:

Jess אמר/ה...

Ahhh good to see it in action. Think we will get one of these. The trip trap looks great too- but Tilly is climbing up and down high chair on own now so think will stay with that for now. But would def get if we were purchasing again. (: o

Miri אמר/ה...

Great to know you've managed to deal with your high chair. Thanks for inspiring me taking pictures of these two...:)

Related Posts with Thumbnails