יום שבת, 7 במרץ 2009

ספרים חדשים לספרייה

את שני הספרים האלה, לא דווקא בשל קשר כלשהו ביניהם, קיבלתי במתנה ליום ההולדת שלי מריטל'ה, היקרה (שדרך אגב, סופסוף העלתה את עבודותיה היפהפיות לאתר שלה - מומלץ מאוד להתרשם בעצמכם).

"Bend-the-Rules Sewing" by Amy Karol
ספר זה הוא מעין מדריך לתופר מתחיל עם פרוייקטים קלים ויחסית מהירים. מאוד רציתי שיהיה לי את הספר הזה, לא דווקא בשל הפרוייקטים שבו (רובם לא כל כך מדברים אלי, כיוון שאינם כל כך פרקטיים בעיניי), אלא בשל ההסבר הקל, המאוייר והפשוט של ההליכים הבסיסיים בתפירה.

" Unconditional Parenting: Moving from Rewards and Punishments to Love and Reason" by
Alfie Kohn

כמה חיכיתי לספר הזה. אני וודאי עוד אדבר עליו בהמשך, כשאתפנה לקרוא אותו. ככלל, הוא רלוונטי לגילאים מאוחרים יותר, לכן אינו בסדר עדיפות העליון שלי מבחינת הקריאה כרגע. אך גישה משמעתית זו מאוד מעניינת אותי. מחכה בקוצר רוח לקרוא אותו.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails