יום שני, 30 במרץ 2009

סינר העבודה שלך

את סינר העבודה הזה תפרתי בשבילך בעקבות ההמלצה שקיבלתי ב-My Montessori Journey.

אני החלטתי לשנות קצת את הדוגמא - עשיתי את הסינר באורך זהה מקדימה ומאחורה, וחיברתי את החלק האחורי והקדמי בצדדים בגומי. הדוגמא היא די פשוטה: מלבן עם חור מלבני עם פינות מעוגלות באמצע. אורך הסינר 44.5 ס"מ, רוחבו 32 ס"מ, אורך הפתח לצוואר 8 ס"מ, רוחבו 13.5 ס"מ. רוחב הרצועות המחברות את שני החלקים 3 ס"מ, אורכן 7 ס"מ (אורך הגומי 5 ס"מ), והן נתפרו במרחק 16 ס"מ מהחלק התחתון של הסינר.

את החלק העליון של הסינר כיסיתי ב- Iron-On Vinyl, המצאה גאונית שכמובן, לא הגיעה משום מה ארצה, והייתי חייבת להזמין גם אותה מארצות הברית. המדובר במעין טפט שקוף לבד, שנדבק אליו בגיהוץ והופך כל בד לעמיד במים. מעולה לסינרים!

כמו כל דבר במונטסורי, לסינר העבודה יש תפקיד מוגדר. הוא מגדיר את תחום העבודה שלך - הוא מסמן את תחילת העבודה ואת סיומה. זה אמור להיות סינר שאתה יכול ללבוש בעצמך, ללא עזרתנו. את הסינר שלך אינך עוד יכול לשים לבד. אני תוהה אם הייתי צריכה לוותר על הגומי - מה שהיה משאיר את הסינר קצת יותר פתוח (החלקים הקדמי והאחורי היו פחות מוצמדים), אך ללא ספק היה מקל עליך בלבישתו. כרגע, אתה שם אותו כפי שאתה שם כל חולצה - בעזרתנו ובהושטת ידייך לעבר הסינר.

החלטתי לא לתפור לסינר מתלה, כדי שהמתלה לא יפריע לך כשתלבש את הסינר. מיקומו במגירה התחתונה במטבח ביחד עם סינר העבודה שלנו.

בהתחלה לא התלהבת למראה הסינר. האמת שקצת שיגעתי אותך - לא היו לי מידות מדויקות, יותר נכון, בכלל לא היו לי מידות כלשהן. ומכיוון שבדרך כלל פרט זה היה מכניס אותי לפאניקה, מה שכמעט קרה גם הפעם, ניסיתי למדוד לך את הסינר מספר פעמים, כדי לא לטעות, וגם כדי לעשות את הסינר כך שתוכל להשתמש בו עוד הרבה זמן. בפועל, נראה לי שמדדתי לך אותו פעם אחת יותר מדי..:) כשהסינר היה מוכן, רק למראה שלו כמעט והתחלת לבכות. לא היית מוכן לקרב אותו לראש היקר שלך - כמו כל דבר שכרוך בהכנסתו דרך הראש החמוד שלך. נאלצתי להסתיר את הסינר לשבועיים עד שתשכח חוויה טראומטית זו. אך מאז זרמו מים רבים בירדן... היום אתה מאוהב בסינר שלך. ובכל פעם שאנחנו מתקרבים למטבח לבשל משהו, אתה רץ למגירה להוציא את שני הסינרים - שלך ושלנו...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails