יום חמישי, 10 ביולי 2008

סט תחתיות לכוסות

מי היה מאמין שסט תחתיות לכוסות הוא פעילות מדהימה שכל פעם מגלה את עצמה מחדש?? האמת, אני..:) כי אני באמת מאמינה כי הסביבה שלנו מלאה באפשרויות אינסופיות של פעילויות מלמדות, אם רק נחכים להבחין בכך. והאפשרויות באמת אינסופיות... אני לא תמיד מאלתרת בהצלחה, אך תמיד מנסה להשתפר.

הסט הזה תמיד מונח על שולחן הקפה הנמוך שלנו בסלון. כדי שנשתמש בתחתיות, כמובן. בפעם הראשונה הצגתי לך אותן לפני הרבה חודשים. אני חושבת שהיינו באיזה ערב חורפי בבית, ורק התחלת להחזיק דברים. אז בין היתר, הושטתי לך תחתית אחת. הן עשויות פורמייקה, אם אני לא טועה, והרי אתה אוהד עץ ידוע! ישירות התלהבת!

כשהתחלת למשוך את עצמך לעמידה, היו אלה התחתיות שמשכו את תשומת הלב שלך, כשהן מונחות על שולחן הקפה, וגרמו לך להגיע לשולחן להושיט ידיים למעלה ולמשוך את עצמך להיעמד ליד השולחן. וכמובן, להשליך את כל התחתיות אחת אחת על הרצפה. לחכות שארים אותן, וחלילה. זמן מה היה זה אחד הבילויים הנפוצים שלנו. האמת, עדיין, זה אחד מהם..:)

אך אתמול קרה משהו חדש! אחרי שהשלכת את כולן מהשולחן, התיישבת לידן על הרצפה. זה כבר קרה בעבר. אז היית עוסק בהן ללא תכלית מוגדרת. אך אתמול פתאום לקחת את המתקן, העמדת אותו על הרצפה, וניסיתי להכניס את אחת התחתיות לתוכו ("הכנס הוצא"(nesting). אני לתומי חשבתי: "אין סיכוי! לתחתית צורה מורכבת שדורשת הן תיאום יד עין והן קואורדינציה די מרוכבים כדי להכניס אותה לתוך המתקן". חה! אני באמת חייבת ללמוד להאמין בך יותר. פתאום הכנסת! ואז לקחת את התחתית השניה... והשלישית... ורביעית... וחמישית! הכנסת את כולן - אחת אחרי השניה. אני רק סייעתי להחזיק את המתקן, כדי שלא יזוז. אחרי שסיימת, שוב אנחת סיפוק וחצי חיוך, רגע של מבט ממוקד, ואז הוצאת את כולן והכל מהתחלה. ככה כחצי שעה. מדהים! שוב יכולת ריכוז מדהימה בעיניי, בליווי קולות רקע של "דייסה מבעבעת" "פף פף פף", קולות של גלגלי המוח חורקים...:) לפעמים, כשלא הצלחת, פתאום כעסת, ואפילו הכאת בתחתית, או השמעת קול בכי קצר, אך לא הפסקת לעסוק בכך.

נראה במה עוד תחתיות לתה יצליחו להפתיע אותך!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מירי, פשוט ומקסים ומרגש לראות ולקרוא ולהבין ובעיקר בעיקר על ההתפעמות וההתפלאות שיש לך מהיצור המדהים הזה שהוא בנך...דרך העיינים שלו אין דבר היותר חשוב מזה, כך הוא יגדל עם הפנמה שיש בו אולי כמו לאחרים משהו מיוחד ויוכל לקחת את המשמעות החשובה כל כך לכל אחד מאיתנו בהבנת החיים: YOU MAKE THE DIFFERENCE
אוהבת אותך, תמר

isabel kedem אמר/ה...

שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, drapata4@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה (+22958359273). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

Related Posts with Thumbnails