יום חמישי, 18 בדצמבר 2008

יש לך בת דודה חדשה!

אתמול, במזל טוב, נולדה יסמין - בת דודתך! כזה פלא בלונדיני! לא יאמן! ושתי טיפות דומה לאח שלי - בדיוק כמו האח שלה...:)

היו לנו יומיים מטורפים. נסענו אתמול לירושלים (אני מקווה שסיימתי לעת עתה עם השיניים), ובדרך לשם התברר לנו שאנה בבית חולים. כך שאחרי שהסתובבנו כמעט עד הערב בירושלים (וביקרנו גם את אבא שלי בעין כרם), מצאנו את עצמנו בדרך לאשקלון. לברך ולהכיר את הנסיכה! ואז נסענו לאשדוד, לישון אצל ההורים שלי.

ובאשקלון, קרה פלא. ברגע שראית את טוני (התמונה למעלה היא מלפני חצי שנה), לראשונה, כאילו מלאך חיבר ביניכם. נתת לו יד והתחלתם לצעוד. שכחת לגמרי מאיתנו. בפעם הראשונה אנחנו עדים לכך שאתה פשוט נוטש הכל, כולל אותנו! היה תענוג לראות את שניכם. איך שיחקתם! איך צחקתם! טיילתם בחצי בית החולים. כל כך חבל לי שאתם לא גרים קרוב יותר, כדי שתוכלו לראות אחד את השני יותר. אך מצד שני, אתם בני דודים לכל החיים. וזה כל כך משמח אותי. זו מתנה נפלאה לשניכם! וגם ליסמין המתוקה שתצטרף אליכם, בנוסף לעוד אפרוחים קטנים...:)

והיום אבא נסע ברכבת לתל אביב. ואנחנו העברנו את היום באשדוד, עד שבצהרים נסענו לאסוף את אבא מתל אביב בדרך הביתה. האם הזכרתי את הפקקים שהעמיסו עלינו גם אתמול, אך בעיקר - היום. לקח לנו בסך הכל כמעט 4 שעות להגיע מאשדוד אלינו לצפון. ואתה... למרות שהיית עייף כל כך, גילית סבלנות ואיפוק למופת.

עכשיו כולנו ישנים. איזה כייף שסוף שבוע בפתח. אני מרגישה כאילו יצאנו לחופשה לא מתוכננת. תענוג גדול!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails