יום חמישי, 4 בדצמבר 2008

זו ילדותי השניה

זה המייל שקיבלתי היום מקרנה היקרה עד מאוד...

http://www.youtube.com/watch?v=p_Oohw2RJjg

המילים המדהימות של אהוד מנור:

זו ילדותי השניה,
מה שתתני לי אקח.
זו ילדותי השניה,
איתך.

זו ילדותי השניה,
עול השנים כבר נשכח.
זו ילדותי השניה,
ליבי נפתח.

דרך עינייך בת,
אני רואה ומגלה שוב עולם.
דרך ידייך אלמד
לגעת שוב בגלי הים.
דרך שפתייך בת,
טעם חדש למילים.
ואיתך שוב אגדל בלי לחשוש -
אנחנו כבר בני שלוש.

זו ילדותי השניה...

דרך שירייך בת,
אני אלמד שוב להקשיב לבריאה.
בפסיעותייך אצעד
בדרך אל הפלאים שבעה.
בחיוכייך בת,
בוקר חדש ללילות.
ואיתך לחיים יש סיבה -
אנחנו כבר בני ארבע.

במבטייך בת,
אני אלמד שוב לאהוב בלי לחשוב.
בדמעותייך ארעד
כאילו סוף העולם קרוב.
בחיבוקייך בת,
רטט עובר בגופי.
ואיתך יום נוסף אבקש
ואנו כבר בני חמש.

זו ילדותי השניה,
מה שתיתני לי אקח.
זו ילדותי השניה -
איתך.



... וזה מה שמתנגן לי בראש כשאני קוראת את הפוסטים שלך, תודה!!

נשיקות

התרגשתי מאוד. במיוחד נוכח העובדה כי מייל זה הגיע באמצע יום לא פשוט, ובזכותו התמלאתי בכוחות חדשים. תודה רבה!

התמונות הן מחגיגות יום ההולדת לקרנה, כשאתה בן חודש וארבעה ימים.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails