יום שני, 20 ביוני 2011

לבננו: הדפס ראשון

בכל הנוגע לפעילויות יצירה למיניהם אני תמיד בדילמה - אם להציג לך משהו ולאפשר לך לחקות ולהתנסות, או לחכות שתגלה זאת בעצמך. נראה לי שכבר שיתפתי אותך בנושא. ונראה לי, בלי לרצות בכך, ההתנהלות שלנו עד עתה מעידה כשלעצמה על התשובה שנכונה לנו בימים אלה.

כך, למשל, לגמרי לבד גילית את נפלאות ההדפס (תסלחו לי כל האומנים המקצועיים שבין קוראינו על בחירה שרירותית במושג זה). בזמן, הצגתי לך איך אפשר להדפיס באמצעות פירות שונים. מדי פעם ניגשת להדפיס בדרך זו (printing), אך לרוב היית ממשיך ישירות בצביעת מה שהדפסת באמצעותו.

ואז יום אחד, אחרי שדי הרבה זמן לא הדפסת משהו, הודעתי לי כי אתה הולך לצייר שרפרף. מופתעת להודעתך, כיוון שאצלנו לא נהוג להודיע כי מציירים משהו מסוים בינתיים, לפחות לא בדרך כלל, חיכיתי למה עומד להתרחש. ניגשת לשרפרף פלסטיק שבמטבח. שמת עליו נייר וציירת עם הפסטלים עד שקיבלת את ההדפס של הדוגמא שעל השרפרף. חה!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails