יום חמישי, 17 בפברואר 2011

My Child's Diary Amason Shop

והנה עוד פרוייקט מוצא את דרכו...

בחנות שפתחתי באמזון ריכזתי את כל מה שמצאתי מועיל באמזון בכל ההקשרים הרלוונטיים - הורות, מונטסורי, ספרות ילדים, צעצועים התפתחותיים. בין מה שתראו שם נמצאים אך המוצרים שבשימוש אצלנו (וכמובן, רק אלה שאנחנו נהנים מהם), דומים לאלה שמצאנו או ממתינים למצוא את דרכם אלינו.

שני דברים עיקריים הניעו אותי. הראשונה בהן הוא העדר חומר בעברית על גישת מונטסורי בישראל (Montessori in Israel). וגם הגעתי סופית למסקנה כי אני מעדיפה את הסיכון שילדיי יתבלבלו בין השפות על זה שהם לא יכירו ספרים מדהימים, ורק במהלך יצירת החנות הזמנתי כ-15 ספרי ילדים. בעיני, מה שחשוב בספר הוא הוויזואליות שלו, הרי את הסיפור, בין אם מתרגמים, משנים, או יוצרים תוך כדי, אפשר תמיד לשנות. כשהילד מסתכל בספר, חשוב מעל כל, מה שמתגלה אל מול עיניו. ולצערי, בארץ קריטריון זה מכשיל את רוב ספרי הילדים הקיימים.

כל מי שמכיר אותי יודע כי לפני שאני רוכשת משהו, אני עושה מחקר מעמיק, לעיתים, מעמיק מדי. הייתי רוצה לעיתים להפטר מתכונה זו שלי. אך לעת עתה, היא כאן איתי. וכל מה שתמצאו בחנות הוא פועל יוצא שלה.

אכן, אני מקבלת עמלה על רכישה מהחנות. אך מדובר בדרך כלל, בכמה סנטים בודדים. ובאמת, ובכך תצטרכו רק להאמין לי, זו לא הסיבה ליצירת החנות. יצירתה אפשרה לי לרכז את כל המלצותיי בבת אחת ולמיין אותן להתמצאות קלה. הייתי רוצה שהן יסייעו למישהו, מבלי כל קשר לעובדה אם הרכישה תתבצע לבסוף.

מקווה שתהנו..

I have recently opened My Child's Diary Amazon shop. Feel free to stop by.

All the products you find there are either the ones we have at home, or similar to those we have, or are on our Wish List.

I receive a small fee for every purchase from the shop. It is very low though, and certainly is not the reason for opening this shop. I know how hard it is to find something beautiful, educational and simple for our children. Thus I hope that my recommendations will be of any help to you. Please feel free to stay as long as you need, regardless if you make a purchase or not.

I hope you enjoy your staying...

תגובה 1:

shumim אמר/ה...

מירי, תודה על ההשקעה בארגון החנות. זה יהיה ה GO TO שלי מעכשיו כשאני מחפשת המלצה לספר טוב.

Related Posts with Thumbnails