יום שישי, 11 בפברואר 2011

לבננו: מבלים עם אילנה ועם משפחתה

בימים בהם התחלתי לכתוב בלוג זה ידעתי כמובן שאולי יקראו אותו אנשים שימצאו עניין מסוים במה שאני כותבת.

אך לא שיערתי איזה אנשים מדהימים דפים אלה יכניסו לחיי. במובן מסוים, קוראות שורות אלה הפכו לחברות על רקע המחשבות האינטימיות ביותר, והחברות בינינו לעיתים מרגישה כל כך עמוקה ואמיתית, שמוזר לחשוב שלמעשה, אנחנו לא ממש מכירות במובן המקובל.

למזלי, לעיתים רחוקות מתמזל מזלי לערוך בכל זאת הכרות פנים מול הפנים. כמו עם אילנה ומשפחתה שבאו לבקר בארץ. כמה הייתי נבוכה לפני המפגש הראשון שבסופו של דבר זרם כאילו הכרנו כבר הרבה הרבה זמן.

מחכים למפגש בשנה הבאה!

נ.ב. סליחה שעוד לא הספקתי לענות לך למייל. בימים הקרובים....

תגובה 1:

shumim אמר/ה...

איזה הפתעה לראות אותנו על דפי הבלוג שלך (: היה לנו כל כך כייף לפגוש אתכם, ומחכים למפגשים הבאים בשנה הבאה.
תוכלי לשלח לי את התמונות במייל? באופן די חריג הייתי ללא מצלמה כך שאין לי תמונות בכלל מהמפגשים שלנו.

Related Posts with Thumbnails