יום שני, 7 בפברואר 2011

לילדינו: הורות משפיעה

אחד המנהגים שאני כה אוהבת בעיירתנו הוא שלטי חוצות מאויירים מעשי יד, הפרוסים לצידי הרחוב הראשי, המתחלפים כמדי שבוע, מהם ניתן ללמוד על המתרחש במחוזנו. כמו של פעם. במשך כמה שבועות האחרונים תפש את מבטי שלט המבשר על פתיחת הקורס להורות משפיעה.

המילים האלה לא נתנו לי מנוח.

מבלי לדעת את כוונת המשורר, אני בטוחה כי קורס זה מעשיר מאוד ולבטח יתרום להרבה הורים.

אך אני לא הצלחתי להפסיק לחשוב שאם אני הייתי מעבירה קורס בנושאי הורות, סביר להניח שהייתי מתחילה אותו במילים הבאות: "אחד הדברים העוצמתיים ביותר, קשים מאוד, אך גם בעייתים לא פחות בהורות, הוא כי הורות היא תמיד משפיעה. עד כדי כך שגם ההורות שאינה קיימת הלכה למעשה (לילדים יתומים או אלה שאינם בקשר עם הוריהם הביולוגיים, למשל), השפעתה תורגש תמיד. ובהנחת יסוד זו, בואו נראה איזה הורים נוכל להיות"...

נ.ב. בתמונות את בת ארבעה חודשים...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails