יום שני, 7 בפברואר 2011

לבתנו: את בת ארבעה חודשים!

את בת ארבעה חודשים!


ואיך בדיוק זה קרה???

אני אוהבת אותך כל כך! פשוט אוהבת אותך - יש כל כך הרבה משמעות במילים אלה. ואני אוהבת להגיד לך כמה אני אוהבת אותך.

אני אוהבת לראות אותך גדלה. כמה שאינני מנסה להנות מכל רגע, הם עדיין עוברים כל כך מהר. אני אוהבת לראות את מה שמשתנה בך מיום ליום. השריטות המופיעות על פניך. ציפורנייך גדלות כל כך מהר, שגם אם גוזרים אותן כל יומיים - שלושה, את עדיין מספיקה לפצוע את עצמך. אצבעותיך גדלות. העור שלך הופך מזה מקסים של הרך הנולד לתינוקי חלק מקסים. הקפלים על רגליך הופכים לברורים עוד יותר. השמנמנות המתגברת לקראת הזחילה התחילה לתת את אותותיה.

אני אוהבת לשוחח אותך. הצלילים שלך כל כך מצחיקים. הם אינם אלה של התינוקות בכלל, אלא יותר צלילים שרים כאלה E ו UH. והפנים מתעקמות. וישירות מופיעים לך קמטים מעל למצח. אני אוהבת לשיר איתך. אני אוהבת לרקוד איתך. אני אוהבת לנשק אותך. לכסות את כולך בנשיקות שלי. ולראות את החיוך המגיב אלי. אני אוהבת לראות אותך מחייכת אלי באמצע הלילה.

אני אוהבת לבוא אליך כשאת מתעוררת במיטתך לפגוש את חיוך העולה על פניך כשאת רואה אותי. אני אוהבת את תנועות גופך. אני אוהבת את הריקנות שאני מרגישה כשבמקרה את לא סועדת בזרועותיי איתי. לא מפספסת ולו ארוחה אחת. אני אוהבת את הרגשת הגב שלך קרוב לבית החזה שלי, וידך מושטת לאחור למעלה, ממשמשת לי את הפנים. ואז את גם מפנה את פניך אלי, כאילו בודקת אם אלה באמת פניי. אני אוהבת את המבט שאת לא מורידה מאחיך. עוקבת אחריו. מחייך אליו. וגם תופשת בשעריו. אני אוהבת, כל כך אוהבת, את הסבלנות שהוא מגלה כלפיך.

אני אוהבת את הריח שלך. אני אוהבת להרגיש אותך יונקת. וידך הקטנה עם אבצעות מתוקות פרוסות על השד. אני אוהבת לראות אותך מתנתקת מההנקה, מסתכלת עלי במבט נוגה, ושוב חוזרת לינוק. אני אוהבת להלביש אותך. אני אוהבת את איך שאחיך ואני מפשיטים אותך לפני האמבטיה. הוא מוריד לך את המכנסיים - קודם כל מהטוסיק, ואז מרגליך. ופותח את הקליפסים של בגד הגוף. ואז יחד אנחנו מורידים את כל חמשת השכבות העליונות שלך. ואז הוא רץ ביחד איתך לאמבטיה. אני אוהבת לשמוע אותכם עם אבא שלכם באמבטיה. הצחוק של אחיך. הקפיצות שלך במים. אני אוהבת להרדים אותך. להיות עדה לאותו הרגע המיוחד, בו השינה עוטפת אותך, ונשימותייך הופכות לסדירות.

אני אוהבת את אצבעותיך הקטנות העוסקות תמיד באצבעותיי. אינני יכולה לתאר לעצמי את הימים בהם לא ארגיש את המגע שלך בי. אני אוהבת את איך שאת נרדמת, ומחזיקה את האצבע שלי. תופשת אותה חזק חזק. אני אוהבת את העובדה כי לעיתים, כשאת בוכה, מספיק שתתפשי אותי באצבעותיי כדי להרגע. אני אוהבת לראות אותך מסתכלת עלי מהעגלה, ולאט לאט עינייך נעצמות ואת נרדמת. חידוש מרענן מלפני כשבוע.

אני אוהבת לראות אותך בכל מקום. אני עדין לא מאמינה כי את הבת השלנו. את עדיין מרגישה לי יצור ותיק עתיק, מאין פייה שכזו שברכה אותנו בביקורה. אני אוהבת כל כך את עינייך המדהימות.

ויותר מכל, יותר מכל, אני אוהבת להיות אמא שלך....

נ.ב. בתמונות את בת ארבעה חודשים ושמונה ימים...

תגובה 1:

melissa אמר/ה...

Just beautiful! Happy Birthday to your sweet girl!

Related Posts with Thumbnails