יום רביעי, 26 בינואר 2011

לבננו: ההופעות

מאז שביקרת בהופעה הראשונה שלך לפני כשנה, אתה פשוט מהופנט. רק צריך להזכיר לך כי אנחנו בדרך להופעה כלשהי, ואתה, אפילו מתוך שינה, תעשה הכל כדי נקדים להגיע. והכי הכי אתה אוהב הופעות של מוסיקה. לא משנה איזו - מודרנית, קלאסית, אתנית, כלי הקשה, תזמורת, רק גיטרה, או ביצועיו של אקורדיוניסט אחד שמנגן בפינת הרחובות במרכז מדי סוף שבוע. אתה רק שומע צלילי נגינה, ועף לכיוונם מכל מקום בו תהיה.

מעולם לא הייתה לך בעיה להקשיב למופע מוסיקלי אפילו אם הוא נמשך שעה וחצי ויותר. אתה פשוט מהופנט ונשאב לתוך הקסם. למזלנו, אנחנו גרים במקום בו רבים מופעים לא יקרים. ובקיץ, כמו למשל כאן, כשאתה נח על פני הבטן של השבוע ה36 להריוננו עם אחותך (איכשהו לא הספקתי לפרסם אותן), יש גם מופעים בחינם.

ועדיין, לא פשוט למצוא הופעות טובות. אך עם הזמן, ואחרי עבודת חיפוש מפרכת, לאט לאט מתחילים להתווסף לנו הרגלים מוסיקליים שונים. כך, למשל, הפכנו למבקרים קבועים בהופעות של הקונסרבטוריון המקומי. בהופעות אלה מנגנים ילדים הלומדים בקונסרבטוריון, מה שמוסיף ערך מוסף, והם פתוחים בחינם לקהל הרחב. בדומה, אנחנו עוקבים גם אחרי המופעים של בית הספר המקומי למחול, שלצערנו לא רבים, ובכל זאת. ולעיתים, אנחנו גם מרחיקים עד למנזר לטרון, כדי להקדיב לצלילי התזמורת הירושלמית.

אנחנו נוסעים תמיד בהרכב משפחתי מלא. היה לי חשוב מאוד, שלמרות שכמובן, לעיתים הנסיבות מחייבות אחרת (אם, למשל, המופע הוא בשעות הערב המאוחרות), מאז הגעת אחותך לא ישתרש הנוהג שאתה מבלה עם אבא בזמן שאני מבלה איתה. לרוב, אבא נכנס איתך פנימה, ואנחנו הבנות רוקדות בחוץ לצלילי המוסיקה הקסומה. לעיתים, אנחנו גם עושות סיורים במקום - כמו שהיה למשל במהלך הופעת תזמורת הקונסרבטוריון בחנוכה, אז הלכתי להכיר לאחותך את בית הספר למחול שנמצא בקרבת המקום (אבל כמובן, בלי לחץ... אם כי לחץ מתון מתקבל על הדעת... לעיתים... טוב, לעיתים רחוקות..:). ולעיתים, אנחנו מתגנבות לתוך האולם ומתמזגות עם הקהל. ולעיתים, אם המופע קצר וחופף לשנת אחותך, אבא ואני מתחלפים, ואני מצטרפת אליך, כפי שהיה בהצגת תאטרון "המילה" "צרור נפלאות הקרקס".


לא פלא שאת רוב זמנך הפנוי אתה מעביר אחר כך בהופעות שונות בכלי הנגינה שלך. וכל צליל שאתה מפיק הפך מאז במקום הרעש למוסיקה. המוסיקה מופקת מהכל - מצלחות, מתבניות, מרגליים, מנעליים, מכפיות ועוד.

וכמובן, כשתהיה גדול, אתה רוצה לנגן בכינור ובחצוצרה (כמו נדב)...

תגובה 1:

shumim אמר/ה...

איזה יופי! נשמח להצטרף אליכם בשנה הבאה להופעות בטבעון...
האם היית רקדנית בעבר?

Related Posts with Thumbnails