יום שני, 10 בינואר 2011

לקוראינו: מתנה!

מאז שראיתי את הסט היפהפה של אביזרים אלה, הדבר היחיד שהצטערתי עליו הוא שהם לא היו זמינים כשצ'ופו היה תינוק. השוק רווי בצעצועים, אך כל כך חסר צעצועים פשוטים, טבעיים, יפים, ויותר חשוב מכל - מותאמים לשלב ההתפתחותי של התינוקות.

Janice מ-Pink House, שלה הכשרה במונטסורי, והיא גם אמא בעצמה, הסכימה ברוב אדיבותה לתת למי שירכוש צעצוע כלשהו מחנותה, הנחה בסדר גודל של 10% מרכישה.

אני רכשתי את הסט ב-35$, עליו התווסף המשלוח בשווי של 10$. קיבלנו את הצעצועים תוך שבועיים, באמצעות USPS, באריזה יפהפיה. מחיר הוגן. איכות מעולה. וההתאמה ההתפתחותית הולמת עד כדי כך, שצ'פוצ'יטה הקטנה כבר הספיקה להתאהב ברעשן הסרוג שלה. בדיוק בגודל המתאים לידיים הקטנות המתוקות שלה.

בארצות הברית נהוג מאוד לערוך giveaways או לתת הנחות לקוראים בבלוגים. לא הייתי מתנגדת לערוך משהו כזה גם אצלנו, אם יהיה מי שיסכים להציע מסחורתו (ראו בזאת הזמנה פתוחה ורמז עבה:).

בינתיים, אני באמת ממליצה בחום רב לכל האמהות הצעירות, ולאלה שהיו רוצים לתת מתנה מיוחדת ומעולה לתינוקות הרכים בסביבתם, להנות מהנחה זו. כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש בקוד MyChildDiary2011 במשך השבועיים הבאים (כלומר, עד 24 בינואר).

תהנו!

נ.ב. אני אשמור על פוסט זה ראשון בתקופת ההנחה.

I hope you will choose to enjoy 10% discount from the Pink House. We have just received our set of 5 Montessori Baby Toys, and our daughter immediately felt in love with the crocheted rattle. The toys are beautiful, natural and age appropriate - something that unfortunately most of the existed baby toys miss.

All you have to do is use the coupon code MyChildDiary2011 during the next two weeks (until January 24th).

This is the first time I arrange something like this, though I would be happy to continue this tradition (if you have something appropriate to offer for my readers, please feel free to contact me).

And of course, you are welcome to spread the word....

PS I will have this post at the beginning of the page during the discount.

תגובה 1:

melissa אמר/ה...

I absolutely love our set of toys from Pink House :) That little rattle has been my saving grace on more occasions than I can count! It was the one and only thing that could calm my sweet girl in the car for weeks!

Related Posts with Thumbnails