יום שני, 31 בינואר 2011

לילדינו: מטיילים בגשם

אז הבטיחו סופת רעמים חזקה...

אנחנו כבר לא ממש ציפינו לזה. אחרי כל ההבטחות שלא התממשו השנה, הפסקנו להתריע לפניך, מתוק שלנו, על בואו של הגשם.

מזג האוויר המוזר ביותר של השנה (כל הסוודרים שלי עוד ארוזים וגם לא נראה כי יהיה צורך בהם השנה) בלבל את כולנו לחלוטין.

דווקא בשנה בה התחלת לשים לב לכל השינויים בעונות השנה ובמזג האוויר, הסתיו, החורף והאביב התמזגו ביניהם כמעט לחלוטין.

אני רק יכולה לתאר לעצמי מה עובר לך בראש לגבי כל התיאורים שלנו של העונה הנוכחית ומה שרואים בפועל. מקווה שבמישורים אחרים האמינות שלנו תפצה על עצמה.

אבל הפעם לא אכזבו.

הסופה באמת הגיעה. רוחות חזקים, גשמים עזים של כמה ימים ללא הפסקה, ברקים ורעמים.

ואנחנו, כהרגלינו, כמובן, הלכנו לטייל. אז מה עם כל רכב שעבר לידנו עצר ושאל אם אנחנו זקוקים לטרמפ..?:)

מה שחשוב שמבחינתך, סופסוף הגיע הגשם שאמור לרדת בחורף. החורף רשמית התחיל...!

נ.ב. את בת שלושה חודשים ושלושה שבועות...

אה וכן, הסככה בכניסה שכל כך התנגדתי לה ואבא בנה למרות הקול שלי, היא מכסה נפלא מגשם, שאפשר עכשיו תמיד לחזות בו מבחוץ. אז כן, אני חסכנית. וכן, מזל שאבא לא ממש מקשיב לי. לעיתים...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails