יום שישי, 6 בנובמבר 2009

צבעי ידיים בכחול

ההתנסויות שלך באומנות הן זעירות. הדימוי שבא לי לראש הוא משום מה אחד כזה של נסיעה במהירות איטית לצידי הנוף המדהים, כשאנחנו לא יכולים שלא להאט ולהנות מהמראות המרהיבים והמסקרנים. בדרך כלל, כדי להמשיך להתפעל באמת מתמונות הנוף, אנחנו מרגישים כי אנחנו דווקא חייבים לקחת הפסקה בין נסיעה לנסיעה, לא להרבות בהן, כדי לא להפכן למשהו שגרתי למדי, שאז אולי נתרגל ונפסיק להתפעל ממנו.

וזה בדיוק מה שקורה לך בהתנסויות האומנותיות שלך. לפחות, כמובן, זו האינטרפרטציה שלי.

אתה לא מרבה לצייר או להדביק.

וגם כשאתה מצייר, אינך חווה את החוויה במלוא עוצמתה, אלא מתהלך בזהירות בהתנסויות שלך. כמעט ולא עושה צעדים דרסטיים ולא זהירים.

לעיתים אני תוהה אם הסיבה לך איכשהו לא נעוצה בנו.

אז אז אני רואה את התגובות שלך כשאתה כן ניגש לצייר, מיומזתך האישית, ואני נרגעת. ההתפעלות ניכרת על פניך. עיניך בורקות. ואני נזכרת כי מה שלי חשוב יותר מכל, הוא כי הניצוץ הזה ימשיך לזהור שם. כי אתה תצעד בדרך שתבחר בעצמך. כי תגליות ראשונות יקרו רק פעם אחת. כי המושכות הן בידייך. וכל מה שאני צריכה לעשות הוא לסמוך עליך.

סוד קטן - אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעולם הוא כי הידיים שלך אחרי צבעי הידיים נראות בדיוק כמו ידיי אביך...:)

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

זה מספר שבועות אני עוקבת אחרי הבלוג שלך בהתפעלות את פשוט עושה עבודה מונטסוריאנית מדהימה. אני למדתי עם אפרת קרן אצל נעמי מדריכת מונטסורי.
כיום אני גרה בפרדס חנה אשמח בהזדמנות להפגש לדבר אם זה מתאים לך.
בכל מקרה אני ממשיכה לעקוב

נועה כהנא פז

Miri אמר/ה...

הי נועה!
נעים להכיר ותודה רבה על המחמאות!
אפרת היא חברה טובה, ולמעשה, לה לעולם אהיה אסירת תודה על כך כי הכירה לי את מונטסורי. מאז אני משתדלת לא להפסיק ללמוד עוד ועוד. חבל שבארץ הגישה לא כל כך נפוצה - זו הייתה אחת הסיבות שהחלטתי לכתוב. חבל שיש כל כך הרבה אנשים שטרם נחשפו לגישה מדהימה זו. כך שאם תראי לנכון להעביר למישהו רלוונטי את הכתובת של הבלוג, אנא עשי זאת בשמחה.
ואני אשמח להפגש!
שבוע נעים שיהיה לך! תודה רבה על התגובה החמה שלך שוב.

Unknown אמר/ה...

לפני הכל במהלך כל שיטוטי בבלוג לא נתקלתי בשמך או בשמו של הבן המדהים שלך אז אשמח לדעת .

שני הילדים שלי מתחנכים בגן מונטסורי בפרדס חנה אשמח להראות לך את הגן ובאותה הזדמנות לפגוש אותך אם זה מעניין אותך המספר שלי 0548102580

נועה

Miri אמר/ה...

הי נועה!
סליחה על העדר שמותינו - הסיבה היא פשוטה. כך מרגיש לי שהפרטיות שלנו נשמרת קצת יותר. לא יכולה לתת לזה הסבר אחר מלבד ההרגשה.
אני אנסה להתקשר עוד היום.
תודה!

Unknown אמר/ה...

באמת לא חשבתי על העניין של הפרטיות אני ממש מבינה את זה.
מתי שתוכלי אשמח לדבר איתך.

נועה

Related Posts with Thumbnails