יום ראשון, 29 בנובמבר 2009

אטבי כביסה בכל מקום

ואולי תהיה זו דוגמא מצוינת להדגמת תקופת רגישות (sensitive periods). אפרופו, הדיון שניהלנו כאן לפני כמה ימים.

הפעילות של אטבי הכביסה, ככל הנראה, הוצגה לך בדיוק בזמן הנכון.

ראיה לכך היא כי אינך מסוגל לפסוע ליד אטבי כביסה, מבלי לנסות לפתוח ולהדק אותם בחזרה.

וכך, בקלי קלות, כולנו מתכסים באטבי כביסה - על החולצה שלך, על גופיה שלי, על המכנסיים שלי... והיד נטויה..

ולהבהרה קצרה - דבר זה קרה בשעה שמעבר להתעסקותך בפעילות האטבים. אם, למשל, במהלך הפעילות, היית מנסה להדק את האטבים במקום אחר מאשר הדלי שבפעילות, סביר להניח, כי הייתי בשתיקה אולי מחכה לתור שלי (כדי לא להפריע לך) ומנסה להדק אטב על הדלי, בתקווה כי תבין את הרמז. אם עדיין היית מתעקש להמשיך להדק אותם במקומות אחרים, כנראה הייתי מאפשרת זאת. מבחינתי, היה בכך הסתעפות יצירתית של הפעילות, שאינה גורמת נזק לאדם או לחומרים. ואולם, מעולם לא ניסית לעשות משהו כזה עדיין במהלך עבודתך עם הפעילות. עדיין...

2 תגובות:

eyal אמר/ה...

איזה תמונות יפות. כיף לראות איך את צוברת יותר ויותר ביטחון בצילום

Miri אמר/ה...

הבעיה היא שאין לי שמץ של מושג איך צילמתי אותן...:)

Related Posts with Thumbnails