יום שני, 30 בנובמבר 2009

לפני ואחרי: חדר השינה

כך נראתה הכניסה לחדר השינה מכיוון המבואה בעת השיפוץ.

וזו התמונה שמתגלה למזלנו לעניינו בימים אלה ממש.

כך נראה חדר השינה בטרם רכשנו את הבית.

כך הוא נראה עכשיו. היה לי מאוד מאוד קשה לצלם אותו, בגלל ששימוש פלאש עשה נזק רב לציור שאני כה אוהבת. עדיין, אני מרגישה כי התמונה מצליחה להעביר בקושי את הקסם שבחדר השינה שלנו...

אני חושבת שכבר כתבתי עד כמה אני מעריכה את העובדה כי הבית שלנו מואר מאוד. גם בחדר השינה יש שני חלונות. זה החלון הקטן.

בעת השיפוץ...

והיום....

וזה החלון האהוב עלי בכל הבית. הוא אמנם נמוך מאוד (ואבא עדיין חושב שאנחנו צריכים לשים בו מעקה), ולכן גם מחייב סידור מאוד מסויים של הרהיטים בחדר, אך הוא כל כך מיוחד!

וכך הוא נראה היום.

לא יכולתי שלא לצלם את הנוף מהחלון הגדול. זה אחד הדברים האהובים עלי ביותר, להתעורר בבוקר למראה כתמי שמש על הווילונות, והירוק המבצבץ ברקע. כששוכבים במיטה, זה בעצם מה שרואים - את צמרות העצים...

וזו הממלכה שלי - פינת העבודה שלי.

כך נראתה דלת הכניסה לחדר השינה מתוך חדר השינה, בעת השיפוץ.

וכך הדבר היום - כשהדלת סגורה (האמת שהיא לעולם פתוחה באמת:),

וכשהיא פתוחה...

וזה החיבור בין חדר השינה שלנו לסטודיו של אבא, אליו תיכף נכנס...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails