יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

לילדינו: בחופשת לידה

הילדה הגדולה שלה בערך בגיל שלך, מתוקי. את הילדה השניה היא ילדה בערך כשאת נולדת, מתוקתנו. כמעט תמיד, כשאני רואה אותה, היא נראית כאילו רק לפני רגע יצאה מהמקלחת. הריחות שהיא מפיקה הם פשוט משכרים. תמיד לבושה היטב. מאורגנת. רגועה. נינוחה. והתינוקת.. כמובן, תמיד בעגלה, אלא אם יונקת מבקבוק בזרועותיה.

הפעם לא התאפקתי. החמאתי לה מכל הלב: "את נראית פשוט נהדר".

היא לא היססה: "תודה! מדוע שלא אראה נהדר? אני מאושרת. אני בחופש".

"בחופש?", לא הבנתי.

"כן, בחופשת לידה", היא ענתה לי מופתעת.

אה... ברור... איך לא הבחנתי... בחופשת לידה...

סליחה... מה זה???

נ.ב. בתמונות את בת חודשיים ושלושה שבועות..

5 תגובות:

eyal אמר/ה...

חופשת לידה זה שישנים עד 10 ובאה הסבתא ועושה כל מה שצריך, לאחר מכן, הולכים לישון שוב צהרים כי מתעייפים מאד מלשבת בבית קפה ולשוחח עם כל החברות.

במיוחד אני אוהב את התינוקות ה"רגועים" ששוכבים בלי לזוז בעגלה. גם אני לפעמים מרגיש שאני חי בפלנטה אחרת ומצד שני, אנחנו לא באמת רואים את התמונה המלאה.

Alma's californian diary אמר/ה...

מדהים! פעמים רבות תהיתי על המושג הזה "חופשת לידה" ועל כמה דיסאינפורמציה לגבי מה זה להיות הורים ואימהות בפרט יש בו.
מחזק בי את התחושה של כמה חשוב לשתף ולספר בנוסף לרגעים היפים והמרגשים שבהורות על הרגעים הקשים והמתישים כדי שהורים אחרים ידעו שהם ממש לא לבד!!!
ודרך אגב, את מאוד יפה בתמונות, קורנת וזוהרת!

אנונימי אמר/ה...

לא חופשת לידה זה לא שישנים עד 10 וסבתא באה ועושה כל מה שצריך וזה לא לשבת בבתי קפה. יש משהו הופך חיים בזה, היום יום משתנה, אתם פשוט בחרתם אחרת זכותכם אולי לכם הייתה אפשרות בחירה שלאחרים אין, אבל אף אחד לא מזלזל בבחירות שלכם. אייל כמו שלא היית רוצה שמישהו יזלזל בדרך חיים שלך נראה לי שתכבד גם איך אחרים חיים והציניות הזו לא במקומה.
בדיוק מירי דיברה על זה כמה פוסטים אחורה שאם פעם היא הרגישה שהיא צריכה להיות יותר "מתוקתקת" אז היום זה עבר לה והיום היא חושבת על נוחות, אבל את גם כל היום נמצאת בבית אז הגבולות מטשטשים. בשביל מישהו שלא עובד בבית ושנמצא כל היום בבית, יציאה החוצה(ולא זה לא כל יום בית קפה, הלוואי אבל לא) זאת הזדמנות להתארגן על עצמך מחדש

eyal אמר/ה...

אני מתנצל. אני חושב שאת צודקת וזה לא המקום להיות בו ציני במיוחד בנושא כזה טעון וחשוב. לא הייתה כוונה לפגוע, לזלזל או לא לכבד דרך אחרת. אכן בחרנו בדרכנו, אנחנו יודעים טוב מאד מה זה אומר עזרה של כמה דקות כדי לנסות ולהתארגן מחדש ומה זה משב קל של נשימה.

Miri אמר/ה...

שאגלה, רק רציתי להגיד לך שוב שאני כל כך מתגעגעת אליך בכל הרבדים של געגוע...

ותודה רבה!

Related Posts with Thumbnails