יום שבת, 2 באוקטובר 2010

במערבולת

אני במערבולת...

אני מערבולת כבת (לעיתים נסחפת לגמרי למעמקיה, אם כי יותר ויותר מצליחה להחזיק את ראשי מעליה)...

אני במערבולת כאמא (לעיתים די מסחררת, אם כי פחות ופחות מצליחה למשוך אותי לתוכה)...

אני במערבולת פיזית. בקשר ישיר או עקיף לשתי המערבולות הקודמות, הצליח להסדק טיפה אחד הדברים היותר יקרים לליבי. ככל הנראה, פיתחתי דלקת בשד. גם עתה, בפעם שלישית מיום שלישי, חום הגוף שלי במגמת עליה.

כך שכל רגע פנוי, אם כבר נמצא, מוקדש למשיכתי מאחת ממערבולות האלה.

יש לי הרבה מה לספר. אני משתדלת לרשום הערות כדי לעשות כן בזמן מתאים. אני מקווה שכך אעשה גם. כתמריץ הולם בשבילי, אמשיך את סיפורינו בסדר כרונולוגי.

אני מצטערת שלא השבתי ולא חזרתי עוד לתגובות האחרונות ולמיילים שקיבלתי. אני מאוד מעריכה אותם ומודה לכם. גם בכך אני מבקשת את סבלנותכם...

נ.ב. וכשאני מזכירה מערבולות, אינני יכולה שלא לחשוב על המים השקטים של הים האדום ועל הברכה של סיני, כשעוד הייתה זמינה לנו. או שהחום שלי פשוט נותן את אותותיו...

7 תגובות:

shumim אמר/ה...

תרגישי טוב! מאחלת לך שהמערבולות ילכו ויחלשו. את אמא (ואשה) מדהימה ואין לי ספק שתגיעי לשלווה כאמא לשניים.
אני מתכננת לכתוב לך מייל כבר זמן מה. זה יגיע מתישהו (:
אנחנו מגיעים לארץ מתישהו בנובמבר.

melissa אמר/ה...

Oh, dear! I'm so sorry! I hope the infection passes quickly and you're feeling 100% again soon!

tamari אמר/ה...

למיטב זכרוני כדי לצאת ממערבולת יש לשחרר , להתכנס לתוך עצמנו, והמים כבר שולפים אותך החוצה... תהיי בזה ! אני יודעת כמה זה קשה, מנסיון. אבל זה מאוד חשוב שזה קורה לך - ועכשיו כשהילדים עוד קטנים!
משהו חדש וטוב יצמח מכל זה - הרי זו את, אל תשכחי ! לא יכול להיות אחרת.

אנונימי אמר/ה...

היי,
נהנתי לקרוא את הבלוג שלך, אשמח להזמין אותך לאירוע בנושא תינוקות.
אשמח אם תצרי עמי קשר למייל michal@sapr.co.il
או בטלפון 03-6122130
יום טוב
מיכל

Miri אמר/ה...

אילנה, תודה רבה על העידוד. איזה כייף שאתם מגיעים. אל תלחצי לגבי המייל. ממש מבינה את התכניות שלוקחות זמן עד שמתגשמות. אבל... שווה לחכות. ואני מחכה...:)

Miri אמר/ה...

Thank you, Melissa! I think I am over it, but shhhh I don't allow myself yet to say it loud in Hebrew...:)

Miri אמר/ה...

יקירתי, רק שתדעי שכרית הכוסמת שלך חיממה את השד שלי יום ולילה, ממש. וגם אותי כשהחום עלה ל39. זה שהיא הייתה ממך עזר לי להבריא - אני בטוחה בכך. ותודה רבה על המילים החמות. מחכה לראותך... נשיקות! חושבת עליך המון...
והעצה שלך לגבי המערבולת - עכשיו אני יודעת מדוע התיאור הזה מצא אותי. תודה!

Related Posts with Thumbnails