יום שבת, 25 ביולי 2009

גם הקאקי מגיע לסיר

אפשר להכריז באופן רשמי - אתה מסתדר יפה מאוד ללא טיטול, כשאתה ערום.

כבר שבוע, מיום שבת שעבר, אין פספוסים. כל פעם שאתה צריך לעשות פיפי, ואתה ללא טיטול, אתה רץ לשירותים ועושה פיפי. בדרך כלל, אתה לא אומר כלום. לפעמים לוחש בחיוך: "PIPI". אחרי שעשית פיפי, בדרך כלל, אתה רץ החוצה מהשירותים. לעיתים גם שופך את הסיר לתוך האסלה, ומבקש שארים אותך להוריד את המים. ואז גם שוטף את הסיר מתחת לברז.

אם היה לי ספק מה יקרה לגבי הקאקי, אך גם המהלך הזה מאחוריך. אחרי שהתפלאת לראות את הקאקי באסלה, הפעם הבאה, בה עשית קאקי, קרתה ביום שלישי. אבא קלט אותך ברגע שהתכוונת לעשות, ולא ממש תכננת להגיע לשירותים וכיוון אותך לשירותים. מאז אתה רץ לשירותים, גם כשיש לך קאקי. ואפילו מדי פעם אתה אומר, שוב לרוב, בלחישה: "KAKA". אתה גם משתתף בניגוב במגבון שלאחר הפעולה. וכדי להסיר באמת כל ספק אם אתה מבחין בעשיית קאקי או לא, יש לך מיום רביעי כבר איזשהו וירוס שלשולים. רק ביום רביעי עצמו רצת לשירותים לפחות 20 פעמים. ללא פספוס אחד!

דבר מעניין קרה היום. היית ערום, ואז ראית את המכנסיים שלך. לבשת אותם בעצמך. עברה לי המחשבה אולי לכוון אותך לשירותים, אך רציתי לראות מה קורה. עשית פיפי במכנסיים. כנראה, הרגשת המכנסיים על הטוסיק דומה לזו של הטיטול, ושונה מזו של הערום. לכן החלטתי שברגע שיהיו לנו כמה ימים שקטים, בהם השגרה לא תופרע על ידי נסיעות וסידורים, אכיר לך את התחתונים. לבטח יקח פעם - פעמיים של פספוסים עד שתקלוט איך צופים מראש את עשיית הפיפי.

ובינתיים, קניתי לך תחתונים ראשונים. כאלה קטנטנים מתוקים....!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails