יום ראשון, 12 ביולי 2009

וכך אתה חותך פירות

מרגע שהצלחתי להביא את הסכין הזו מארצות הברית (הבאתי אותה מכל כך רחוק, אחרי שהפכתי את כל החנויות בארץ ולא מצאתי משהו מתאים; ואז לפני כמה שבועות ראיתי לפתע סכין דומה ב"שופרסל"), אתה משתתף בחיתוך כל פרי אפשרי. מה שגאוני בסכין זו, הוא שלא ניתן להחתך ממנה. היא אינה חדה. וגם יש לה ידית אחזיה נוחה. כך שאתה יכול בקלות ללחוץ עליה ולחתוך. ניסינו להשתמש בסכין רגילה, אך אתה גם מתבלבל בכיוון הלהב, וגם לא מצליח עדיין ללחוץ על ידית הסכין שתפעיל משקל על הלהב בקצה השני של הסכין.

את הסכין הזו אתה לוקח פשוט בשתי ידייך, וכך חותך. בשתי ידיים.

כך אתה מכין לך קינוחים שונים (התמונות לא הכי מוצלחות - אני אנסה לצלם בקרוב נוספות). אבטיח, מלון, תפוח. ליד קערה לחתיכות מוכנות וקערה לאשפה. בסוף זורקים את האשפה לפח (לרוב, אתה מבקש ממני) ושוטפים את הכלים (אין סיכוי שתבקש זאת ממני גם:). כעקרון, הכלים היו אמורים להיות בצד שמאל של הקרש, כדי שכיוון העבודה שלך יהיה מימין לשמאל (כהכנה לקריאה ולכתיבה), אך מכיוון שאין לנו מקום בשיש, וויתרתי בינתיים על דרישה זו.

2 תגובות:

Keren אמר/ה...

הי,
מאוד מאוד נהנית מהבלוג לומדת המון ומקבלת הרבה השראה.
מכיוון שבת השנתיים שלי מאוד רוצה לחתוך ירקות ומתקשה להסתדר עם סכין רגיל, אשמח לפרטים יותר מדויקים לגבי איפה ראית סכין כזו בארץ (המשלוח בארה"ב עלה כמה פעמים הסכין...).
רב תודות,
קרן

Miri אמר/ה...

הי קרן! שמחה שהצלחנו לסייע במשהו קטן...
לגבי הסכין - תחפשי במדפים של כלי מטבח בסופרים הגדולים, כמו סופרדיל, מגה, רמי לוי. ראיתי אותה בכמה הזדמנויות במקומות האלה. בהצלחה!

Related Posts with Thumbnails