יום ראשון, 11 בינואר 2009

שמיכת הטלאים הראשונה שלי ושלך!

סופסוף סיימתי את שמיכת הטלאים הראשונה שלך ושלי!!!

ואני כל כך גאה בעצמי! לא הייתי מאמינה על עצמי שאוכל לסיים פרוייקט בסדר גודל שכזה!

הכל מחומרים 100% כותנה, כמובן. רובם פלנל. בתקווה שתשמש אותך עוד שנים רבות.

ואיך שאתה אהבת את השמיכה! ממש התרגשתי! ישירות טיפסת עליה והתחלת להצביע על יצורים שונים: "Eh! Eh!"

הדוגמא המסויימת הזו של המטרושקות היא מהשמלה של אמא שלי, שתפרה אותה מבד מיוחד, אותו ייצרו לכבוד האולימפיאדה במסקובה בשנת 1980. אני זוכרת את אמא שלי בשמלה הזו כאילו לבשה אותה אתמול.

ובצהרים אפילו ישנת תחת השמיכה החדשה שלך. למרות ששמתי בה שכבת ריפוד כפולה, נראה לי בכל זאת, בתקופה הקרובה, נכסה אותך עדיין בפוך. שלא יהיו ספקות שחם לך. אך בשינות צהרים, ובעוד קצת זמן, שיתחיל להיות טיפל'ה חם יותר, תחזור השמיכה שלך לשימושך המלא.

הסברתי לך שכשהשמיכה תכסה אותך, יהיה זה כאילו אבא ואני מחבקים אותך. תמיד. וגם רקמתי את המילים האלה, כדי שהחיבוק יהיה עוד יותר חזק. "מחבקים אותך תמיד. אבא ואמא".

בקרוב יגיעו ההוראות המדוייקות...

אני לא יכולה לתאר אפילו את ההרגשה של לראות אותך עטוף במשהו שהוא מעשה ידיי.... כל כך מרגש!

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

השמיכה ממש ממש יפה
כל הכבוד!!!
ואני מבינה אותך מאוד שכאשר את יוצרת משהו והילד שלך משתמש שזה - השמחה והגאווה , בצורה מאוד מוזרה, היא בשמים.
אוהבת מיכל

Related Posts with Thumbnails