יום רביעי, 27 באוגוסט 2008

יכול להיות שיש שן בדרך

עם כל ההכנות ליום ההולדת וגם בגלל הלמידה שלי בקורס המרתק שאני לוקחת, לא הספקתי לעדכן אותך יותר מדי לגבי מה עבר עליך בשבוע האחרון.

יכול להיות שיש שן בדרך. אני יודעת, אני יודעת. אמרתי את זה כבר מספר פעמים, אך באמת... הפעם אני מתכוונת לזה...:) למרות שלא רואים דבר, כמובן. בשבוע וחצי האחרון, היית קצת לא רגוע. שוב הפסקת לאכול. ומדי פעם נתקפת במצבי רוח וכמובן, השינה - כל השינות די התאחרו. והיה לך ממש ממש קשה להרדם. אה... וינקת יותר מהרגיל.

וגם, איך לא, התמלאת בכמויות רוק בלתי אפשריות... הרבה הרבה הרבה יותר גדולות מהרגיל. וכל דבר, כל דבר באמת, גררת ישירות לפה. כך, למשל, נראה השולחן שלך. אני מקווה שאתה יכול להבחין בחורים בניילון שכמובן, חוררת בשינייך:)

אז הזמן יגיד את שלו. בינתיים, היום הרגשתי קצת חזרה לשגרה. די שמחתי - סימן שאתה מרגיש יותר טוב.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails