יום חמישי, 2 באפריל 2009

הורדנו מעקה מ-Tripp Trapp

לפני כמה ימים התקדמנו עוד שלב בסולם ההתפתחותי שלך. הורדנו את המעקה מכסא הTripp Trapp שלך. כבר מזמן רצינו לעשות כן. היה נראה לי מגוחך, שבמקביל לכל כך הרבה דברים שאתה עושה בעצמך, אנחנו עדיין מרימים ומורידים אותך מהכסא. בשלב כלשהו אפילו קצת נעלבתי בשמך.

איך שמחת... בהתחלה הזדקקת קצת לעזרתנו. כמו תמיד, במקום לעשות משהו לגמרי במקומך, פשוט הרמנו קצת את הטוסיק שלך ונתנו לך את המרחב לתמרן. ידענו שבמהרה תסתגל לדרך העלייה החדשה הזו.

וכך באמת קרה. כבר למחרת למדת לעלות לבד.

כשאתה עולה למעלה, יש איזה רגע קט שבו ליבי תמיד מחסיר פעימה - כשאתה מתיישב על המושב, בחצי סיבוב, כדי להסתובב. בדרך כלל אתה יושב ממש על הקצה, ואני תמיד קצת נלחצת שמה תיפול. מיותר להגיד, שזה עוד לא קרה..:)

ואיזה חיוך עולה על פניך ברגע שהתיישבת לבד לגמרי! אפילו, אתה מנסה לסגור לבד את רצועת הבטיחות...:)

ללמוד לרדת לקח לך עוד יום - יומיים.

שוב - חצי סיבוב, ואז אתה יורד למטה.

לקח לך קצת יותר זמן ללמוד לרדת, כיוון שהרגל שלך לא משיגה את הרצפה. המדרגה התחתונה חייבת להיות מתחת לרגליים שלך, כדי שלא ייתלו באוויר. לכן לא יכולנו להוריד אותה. סמכנו עליך. ואכן, למדת לגלוש למטה עד שאתה נוגע ברצפה.

איך מהר מתרגלים לשינויים החדשים. זו כבר הפכה להיות תמונה די שגרתית - אנחנו מכינים ארוחת ערב משפחתית, אתה נעלם לנו משדה הראיה, וכשמנסים למצוא אותך, מגלים שאתה כבר יושב ליד שולחן האוכל.

אני כל כך שמחה שהשקענו בכיסא הזה! בזמנו, כשהתלבטנו אם ללכת עליו או לא, הייתי די סקפטית לגבי היכולת שלך לטפס ולרדת ממנו בצורה בטיחותית. חיפשתי תמונות באינטרנט כדי להבין איך באמת ילדים עושים כן, וכמעט ולא מצאתי. לכן היה לי חשוב לפרסם את התמונות האלה - אולי הן יעזרו למישהו.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails