יום שבת, 5 בספטמבר 2009

עוד מעט עוד שנה

עוד כמה שעות אתה בן שנתיים....!!!

וכחצי שעה לאחר מכן... אנחנו ממריאים לרומא! לעשרה ימים שלמים בגן עדן של שקט, של שלווה, בלי טלפונים, בלי קבלת מליון החלטות, ללא שינויים, ללא התלבטויות ושוב החלטות...רק אנחנו... אנחנו... ועוד פעם אנחנו...

זו הייתה שנה גדושה. שנה מלאה בהתפלאות מתמדת ממך - מהחיוך התמידי שלך, מהבטחון העצמי שהלך והתבסס לו, מכושר הלמידה שלך, מההתבוננות בך, מההתבוננות בנו, מהחום שמופק ממך לכל מי שמסביבך, מהסקרנות הבלתי פוסקת שלך, מהעצמאות הכה מאפיינת אותך, מהאמונה שלך באמת הפשוטה.

אתה לימדת אותנו כל כך הרבה! בזכותך, עשיתי דברים שלא האמנתי שאני יכולה ומסוגלת לעשות. האמונה שלי בטוב וביפה התעצמה. העולם הגדול הצטמק לעולם הקטן אך כה משמעותי של שלושתינו. שלנו. החשוב הובלט עוד יותר. והאמת התבררה במלוא בהירותה.

אני אוהבת אותך, צ'ופצ'יק קטן שלנו! NASHE SOLNISHKO!

תודה לך על הזכות שהענקת לנו בבחירתנו להוריך!

נ.ב. שורות אלה התחילו להכתב כמה דקות לפני שיצאנו לשדה התעופה...

5 תגובות:

tamari אמר/ה...

את מרגשת כרגיל..תמיד מדהים לקרוא את שורותייך.
את מעוררת אצלי השראה רבה. אולי עוד נוכל להפגש יום אחד כשנחזור ארצה ( ינואר הקרוב סוף סוף...)
מקריאת תגובות נוספות בבלוג, של חברייך, אני כבר מכירה את השמות שלכם. אני מניחה שאת לא כותבת בגלוי על מנת לשמור על כמה שיותר אינטימיות ? אני יכולה להבין ! בכל מקרה אשמח להשתמש בשמכם אם תרשי לי ולאחל לעידן המתוק המון אושר עם ההורים הנהדרים שבחר לעצמו ושתמשיכו בדרך שאתם הולכים בה כי היא מובילה , כך נראה,למקומות נהדרים ועונה על הצורך של כולם במשפחה - דבר מדהים כשלעצמו ולא מובן מאליו.
הפוסטים מעניינים מאוד ומחכה לשמוע על איטליה....
עינת

Miri אמר/ה...

תודה רבה, עינת! כל כך כייף לקרוא את התגובות שלך..:)
אני באמת לא כותבת בגלוי כדי לשמור את הפיסות האחרונות של הפרטיות. אני אשמח מאוד להתראות כשתחזרו - קראת את מחשבותיי. בדיוק התכוונתי לשאול אותך לגבי זה. אז לשם השינוי, אני אשתוק ואקשיב לסיפורייך על משפחתך..:) אתם יודעים, איפה תגורו כשתחזרו?
לפתע נזכרתי שפעם שאלת אותי על ספרים בעברית לגבי מונטסורי. סליחה על העיכוב בתגובה..:) תרשי לי לנצל את שאלתך ולענות לך בפוסט נפרד. נשיקות בינתיים, אני.

tamari אמר/ה...

אהלן !!!
כתבתי לך גם בפוסט הספרים שהקדשת בעקבות שאלתי - ממש תודה.
ולשאלתך - בתור התחלה נגור בדירתינו הקטנטונת בבאר שבע, כאשר המטרה היא לחפש עבודה באזור הצפון ולעבור דירה בקיץ הבא עוד לא יודעים היכן בדיוק אבל חושבים על האזור של טבעון. הכל תלוי במצב הכיס...
אגב, לפי התמונות נראה שגם אתם גרים באזור הצפון, לא ? שמא נתקרב ?
נשיקות, עינת

Miri אמר/ה...

אני אחזיק לכם אצבעות... נראה לי כי השכנים כמוכם יהיו ממש ברכה!
ואם תצטרכי עזרה בחיפוש העבודה או הבית - אל תהססי לסמן...:)

tamari אמר/ה...

תודה ! נשמח לכל עזרה ואולי נתברך ונהייה שכנים...

Related Posts with Thumbnails