יום שישי, 15 באפריל 2011

לילדינו: עוד קצת על ההגדה

אני תמיד מתלבטת בכל הקשור בחשיפה. בכל מקרה, הגעתי להחלטה שאני אשמח לשתף בהגדה הגמורה המעוצבת את כל מי שיחפוץ בכך. אך לא אפרסם אותה כאן מעבר להצצה בכמה עמודים. לא מרגיש לי אישי מספיק למשהו שכה יקר לליבי. ההגדה בתקווה תהיה מוכנה מחר. אני מודעת לזמנים הקצובים, כך שבבקשה, מי שמעוניין, אנא תשאירו לי מייל בתגובות, או בהודעה למייל שלי, ואשמח לשלוח את ההגדה ברגע שתהיה מוכנה. טיוטת ההגדה שפרסמתי תשאר שם בינתיים...

הבהרה - בזכות התגובות שקיבלתי, אני רוצה להבהיר קצת את הבקשה שלי לבקש ממני את ההגדה באופן אישי. אין מדובר במתן ההרשאה, או באישור. בקשה ללא פרטים מזהים מדי גם תספיק. פשוט לשים באינטרנט את הנוסח המאויר המעוצב של ההגדה לא מרגיש לי מכבד מספיק כלפי המאמץ שהושקע בהגדה, לא רק על ידי, וגם כלפי ההגדה עצמה. וגם לא אישי מספיק בשבילי. ועדיין, השיתוף היה הרי הכוונה שלי מלכתחילה בחשיפת ההגדה. אני יודעת כמה קשה להכין הגדה של פסח לילדים וגם למשפחה, ורק אשמח אם מישהו עוד יוכל להנות מהגדה שלנו. בכל מקרה, אתם בכייף מוזמנים להעביר את השמועה הלאה. מפה לאוזן - אין דרך נפלאה יותר לשתף בעיני. ואני תמיד אשמח לשמוע אם מישהו שנהנה מההגדה, כמו גם רעיונות נוספים...

חג שמח!

אני מודעת ללוחות הזמנים, ומקווה שאוכל לשלוח את ההגדה לכל המעוניינים בזמן הקרוב ביותר...

3 תגובות:

אבי ואיריס אמר/ה...

הי מירי,

אמנם אני לא מתחברת בכלל לכל ההגדות האלטרנטיביות, אבל בכל זאת קראתי וכולי מלאה הערכה.
אני מעריכה את איך שאת הולכת עם מה שמתאים ונכון לך, וממש נדהמתי לראות את המחשבה על כל הפרטים הקטנים. כמובן שרואים שדבר כזה דורש לא מעט השקעה, אבל אני מניחה שישמש אתכם עוד שנים רבות.
אני מניחה שאם הייתי מעוניינת באלטרנטיבה להגדה, הייתי יכולה להנות מההגדה שלך.

חג שמח :-)

shumim אמר/ה...

אני אשמח מאוד, ואת המייל יש (:
רציתי לשאול אותך אם זה בסדר לשתף עם עוד כמה חברים שלנו שיש להם ילדים קטנים ונראה לי שיוכלו להנות מההגדה.
אם לא מתאים לך, זה מובן לגמרי.

Miri אמר/ה...

איריס, תודה רבה! וחג שמח...

אילנה, בוודאי שאת יכולה לשתף את כל מי שתרצי בהגדה. זו הייתה הכוונה שלי מלכתחילה. פשוט לשים באינטרנט לא מרגיש לי מכבד מספיק כלפי המאמץ שהושקע בהגדה וגם כלפי ההגדה עצמה. וגם לא אישי מספיק בשבילי. לעומת זאת, מפה לאוזן - אין דרך נפלאה יותר לשתף בעיני. יהיה נחמד לדעת אם מישהו עוד יהנה מההגדה, ואולי אפילו בליל הסדר. כך שאני תמיד אשמח לשמוע, כמו גם רעיונות נוספים...
חג שמח!
אשלח ברגע שתהיה מוכנה - בשלבים האחרונים שלה, אני מקווה

Related Posts with Thumbnails