יום שלישי, 12 באפריל 2011

לילדינו: היא כמעט כאן - ההגדה בדרך

כאן תוכלו להציץ בהגדה לפסח שחיברנו ממש בימים (יותר נכון, בלילות) האחרונים. היא עדיין בגדר טיוטה. רק רציתי לפרסם את הנוסח המילולי שלה, מכיוון שאני מכירה כמה וכמה משפחות שבימים אלה מחפשים נוסחים מתאימים של הגדה להם, ובמיוחד לילדיהם. ואני מכירה היטב את המקום הזה. כשאנחנו חיברנו את ההגדה שלנו, ראיתי לפני אותך, מתוק שלי, וכל מילה שנכתבה נכתבה כך שתהיה מובנת לילדים. ואם להם, אז לבטח, גם לי. וגם, השתדלנו מאוד כי יהיה זה אך הבסיס, שתמיד נוכל להוסיף עליו עוד בשנים הבאות. יותר על כך בעוד כמה ימים.

בכל מקרה, אני מבטיחה כי עד יום חמישי, גם עד יום שישי, נפרסם נוסח סופי, מאוייר, ומוכן להדפסה של ההגדה (Passover Haggadah for Families and Children). כך שאם מישהו מעוניין, אנא תתאזרו בסבלנות. סליחה על לוחות הזמנים הצפופים. אך עדיין ישאר מספיק זמן להקריא את ההגדה לילדים כך שיכירו לפני ליל הסדר הן את הסיפור, הן את המילים והן את השירים. ויוכלו לא להרגיש זרים בקרב הגדה בליל הסדר.

יותר מאשמח לשמוע תגובות, רעיונות, וגם סתם ציון של מי שהוריד את ההגדה ומתכוון להשתמש בה (בלי צורך בשמות ובתעודות זהות, ואכן, באמת שאין זה תנאי לשיתוף ההגדה).

להתראות בינתיים...

אני עדיין לא מאמינה כי יש לנו הגדה!!!!!

אי אפשר לתאר כל כך כמה אני מתרגשת...

תגובה 1:

shumim אמר/ה...

מירי- אתם הורים מדהימים. ההשקעה שלכם בפרטים, ועד הקטן ביותר, ראויה להערכה. אין ספק שהמשפחה שלכם תהנה מההגדה הזאת עוד שנים רבות.
אנחנו חוגגים את הסדר עם קרובי משפחה, שהם גם קצת דתיים, כך שהסדר יהיה על פי ההלכה, אבל אני אדפיס את ההגדה שלכם, ואעבור עליה עם עידן לפני הסדר. בשנים קודמות לא היה שום עניין בנושא, אולי השנה (ובעזרת ההגדה שלכם שהרבה יותר ידידותית לילדים) הוא כן יתעניין.
תודה!!!

Related Posts with Thumbnails