יום שלישי, 9 ביוני 2009

הקורא הנאמן שלי

אם פעם היו לי עוד ספקות אם אתה קורא את הבלוג שלנו, היום זו עובדה ידועה - אתה הקורא המתמיד שלנו!

דבר ראשון שאתה עושה כמעט כל בוקר הוא לטפס על הכיסא שליד השולחן שלי ולהצביע על המחשב כדי ש... נפתח לך את העמוד הראשי של הבלוג. אז אתה מבקש כמה רגעים של שקט. להתרכז בפוסטים האחרונים שפורסמו. אז אתה מתחיל לגלגל את הלחצן האמצעי של עכבר המחשב, כדי לרדת בעמוד לתמונות שבפוסטים הקודמים. מפעם לפעם אתה גם נזכר בקיום המקלדת, ואז האצבעות חוגגות. לעיתים אתה צוחק לעצמך, לעיתים אתה מדבר עם הדמויות שאתה רואה, ולרוב אתה פשוט מצביע: "Ehhh". לעיתים אתה רוצה לראות לבד, לעיתים אתה רוצה שאני רק אדפדף בין התמונות, ולעיתים אתה מבקש שאשב לידך על אותו הכיסא שאתה יושב עליו. לכבוד הוא לי...

זו אחת הפעילויות האהובות עליך לאחרונה... אתה לא מפספס שום פוסט..:)

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails