יום חמישי, 25 ביוני 2009

ABA!

וכך זה היה.

למרות שבפעם הראשונה קראת לי MAMA בגיל שנה וחודש, זה בא ויותר הלך לפרקים. רק בשבועות האחרונים חזרת לקרוא לי MAMA. את הM אתה מבטא תוך כדי נשיכת השפה התחתונה. כשאתה שם דגש דווקא על ההברה האחרונה. מה שצובע את הצליל בניחוח צרפתי משהו. ואני כל כך אוהבת את זה! אתה מתענג עליו, ובדרך כלל קורא לי כך רק כשאתה רואה אותי בתמונה, או ששואלים אותך לגבי: "מי זו?"

ואז לפני שבוע בדיוק, ביום חמישי שעבר, כפי שכבר סיפרתי לך, היינו אתה ואני בתורנות קואופ המפרכת. כשסיימנו, נכנסו לאוטו תשושים אך מרוצים בדרכינו לאסוף את אבא מאחת מפגישות השיפוצים שהוא פוקד לאחרונה. סיפרתי לך כהרגלי מהו יעד הנסיעה שלנו: "אנחנו נוסעים לאסוף את אבא". מה רבה הייתה תדהמתי כשבתגובה השבת לי: "ABA ABA". חשבתי שאני לא שומעת טוב, אך לא השארת כל ספק. לא שתקת לרגע. מתרגשת מאוד התקשרתי לאבא שלך והעליתי אותו ברמקול. וכך נסענו אליו - לצלילי ABA ABA ABA המופלאים שלך והצחוק המקסים של אביך.

מאז בכל הזדמנות אפשרית אתה משמיע את המילה היפה מכולן: ABA. אתה מתענג עליה כל כך שהיא נשמעת הרבה יותר AABA. וזה כל כך מדהים! כשאני בפלאפון, אתה בטוח שאני מדברת עם אבא; כשאתה מתעורר משינה, לפני הכל אתה מחפש את אבא; כשאתה רוצה לקרוא לאבא; כשהוא מגיע מהעבודה. היום שלנו מרוכז סביב ABA וMAMA (לעיתים רחוקות יותר). בכל הזדמנות אפשרית, ולבקשת כולם אתה חוזר אחרי שתי המילים האלה היפות מכולן. היכול להיות נפלא יותר?

אני אגלה לך סוד קטן - התרגשתי מאוד כששמעתי אותך אומר MAMA לראשונה.. ועדיין, אינני יכולה להשוות הרגשה זו לזו שאני מרגישה כשאתה משמיע ABA!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails