יום חמישי, 18 בספטמבר 2008

כל כך כייף לתקשר איתך

למרות שאינך מבטא מילים, וגם AMMMMMMMMMA נעלמה משימושך כבר זמן מה, אנחנו מנהלים איתך שיחות שלמות כל הזמן.

אתה מושיט דברים כשמבקשים ממך, מוציא את מה שאינו רצוי מפיך, מוסר כדור לבקשה, קורא לנו בAHHHH כשאתה רוצה להגיד משהו, מרים ידיים לכיוון משהו מסוים כשאתה רוצה אותו, מוריד את הסינר בסוף הארוחות, מתנגד, מתלונן לעיתים, מחכה לי במדרגות (לרוב) כשאני מבקשת ממך, ובעיקר - מפטפט, ומפטפט, ומפטפט כל הזמן. כשמתנגנת מוסיקה ברקע, או כשאני שרה לך, אתה מצטרף אלי. וכמובן, גם רוקד איתי. אתה אוהב לקרוא ספרים - לבד וביחד איתנו, ולא פעם אתה מבקש ספר אחרי ספר לפני השינה.

בטיולים שלנו אחר הצהרים, אני תמיד לוקחת לך כמה פירות בקופסת פלסטיק. את הקופסא אני מניחה בתא של העגלה. כל פעם שאתה רעב, אתה סוחב את הקופסא לכיווני כדי שאציע לך משהו לאכול. והיום בדשא, למשל, חקרת כהרגלך את העגלות שחנו לידנו. אחרי שבילית די הרבה זמן ליד העגלה של איריס, ראיתי כי אתה מנסה לסחוף איתך משהו לכיווני. אני כל כך אוהבת לראות אותך סוחב משהו ביד אחת וכך זוחל לך. אני אנסה לצלם אותך כך. הייתה זו שקית עגבניות שאיריס קנתה. הבאת אותה עד אלי... EHHH.. הושטת לי אותה - כלומר: "אנא תפתחי לי את השקית. אני רוצה לאכול!"...:)

התמונות הן מיום ההולדת שלך...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails