יום שלישי, 12 ביולי 2011

לבתנו: יושבת על הברכיים מתחתיך

ביום המבריק ההוא בו נעמדת לראשונה ואף הלכת בהליכה צדדית בתמיכה, גם התיישבת על הטוסיק! אך משהו בתחושת הבטן שלי לא הרגיש לי נכון לגבי זה. לא היית יציבה מספיק בישיבה, ומעין התקפלת קדימה. ממש הרגיש כאילו הגעת לתנוחה זו בטעות משהו, ואינך יודעת איך להתנהג בה. ולכן, במשך אותו היום, ולמחרת, בפעמים ששוב התיישבת על הטוסיק, בדרך כלל מהעמידה, כיוונו אותך להמשיך בזחילה.

כנראה שתחושת הבטן שלנו נכונה הייתה. תוך כמה ימים גילית את הישיבה הזו במעין השענות על הברכיים שמתחתיך, ומאז לא חזרת עוד להתיישב על הטוסיק בינתיים. בישיבה זו את יציבה לגמרי ומרגיש כאילו מאז ומתמיד ישבת כך. את כל כך שמחה שידייך פנויות עתה ויכולות לעשות כל דבר אפשרי. ברור כי ישיבה זו הפכה לתנוחה האהובה עליך.


נ.ב. ואת בת שמונה חודשים ושבועיים....

2 תגובות:

אורי אמר/ה...

איזה מתוקה!!!
אני מצרפת לך את הקישור הזה על ישיבת W
http://www.metaplim.co.il/index.asp?pageid=24394
וגם את זה-
http://www.mamy.co.il/Forum/ShowPost.aspx?PostID=83581

אני לא יודעת אם היא מתיישבת ככה או לא, אבל זה משהו שכדאי לשים לב אילו.

Alma's californian diary אמר/ה...

שלום לכן נשים יקרות!

התנוחה שבה המתוקה נמצאת בתמונה היא איננה מה שמתכוונים אליו כשמדברים על ישיבת W, משום שהאגן שלה תמוך על העקבים שנמצאים מתחתיו, תנוחת ה-W הבעייתית היא כאשר האגן נמצא על הרצפה והירכיים ומשני צידיו, אז מפרקי הירך והברך נופלים לסיבוב פנימי קיצוני ולא בריא והגו נופל לכיפוף, אם היא לא מתישבת כך אלא נשארת למעלה כשהאגן תמוך אני לא רואה שום סיבה לדאגה!

Related Posts with Thumbnails