יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

התחלת להשתמש בשטיח אישי

הרגע החגיגי של העברת הפעילויות למדפים שימש כאות ראוי למנהג חדש. מעתה כל העבודות שלך יבוצעו על שטיח אישי (שגם אותו הצלחתי להשיג מהאשה המדהימה שסגרה את גנה). השטיח מתחיל לשמש להגדרת אזור העבודה שלך.

למרות שאתה מצליח בגלגול השטיח פנימה (פחות) והחוצה (יותר) כבר זמן מה, דחיתי את הרגע הזה עד שנעביר את הפעילויות על המדפים. ועתה, כשזה קרה, דאגתי אם תבין כי עכשיו לא רק מגלגלים את השטיח, כפעילות בפני עצמה, אלא גם משתמשים בו כמצע לפעילויות. להפתעתי הרבה, קיבלת את השינוי אפילו יותר מדי בברכה (פתאום קראתי את הפוסט שלי מחודש פברואר, אז שיתפתי כי הרגשתי האינטואיטיבית אומרת כי ברגע שנעביר את הפעיליות למדפים, תקבל את השטיח באדרתו החדשה בברכה - מה אני אגיד? האינטואיציה צדקה, ומזל שיש לנו את הבלוג הזה להזכר בדברים ששכחנו).

מעתה, תמיד לפני שלוקחים את הפעילויות מהמדפים, פורסים את השטיח.

עובדים רק עליו. וכשמסיימים, מגלגלים אותו ושמים אותו בחזרה לסלסלה. זה עקרון מנחה - כמובן, אתה לא תמיד לוקח את השטיח, ולא תמיד מחזיר אותו. אני עושה את זה לרוב במקומך, עד שתתחיל לעשות זאת בעצמך. מה שעובד טוב יותר, הוא כי אם השטיח פרוס, לרוב אתה באמת שומר לעבוד עליו.

שטיח זה הוא קשיח יותר מהשטיח בו השתמשנו לתרגל את הגלגול. צבעו אפור - צבע נייטרלי שנועד לא להסיח את דעתך. אולי בגלל השוני בין השטיחים, עוד לא ניסית ולו פעם לגלגל אותו פנימה בעצמך. לעומת זאת, בדרך כלל אתה כן פורס אותו לבד. אני חושבת שבעוד כמה זמן, כשתתרגל לקונספט של העבודה על השטיח, אציג לך פעילויות שקשורות יותר בשטיח עצמו: לקחת אותו מהסלסלה, להחזיר אותו לסלסלה, לגלגל אותו פנימה והחוצה (אני עוד צריכה להסגר עם עצמי על הכיוון הנוח יותר לפריסתו), ללכת מסביבו, כשיש עליו עבודה. בינתיים, אני אמשיך להדגים. כי הרי אתה כל הזמן צופה בי...

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails