יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

אנחנו אסירי תודה לאמא שלי

אמא שלי היא פשוט מדהימה. לעיתים, המים השוצפים של חיינו מציפים דווקא את המהמורות, את הסיבובים המסוכנים בזרם הגועש, את התנודות ואת הלחצים השונים. וכך אנחנו שוכחים לעצור לרגע, לקחת אוויר, ולהתרכז בנוף המדהים שמסביבנו - בשקט, במסירות, ביופי. מי שבאמת הייתה שם בשבילנו בתקופה המטורפת האחרונה היא אמא שלי. היא הגיעה אלינו כל סוף שבוע, אחרי שבוע מטורף בעבודה, ונשארה איתך, כל עוד שאנחנו התרוצצנו בימי שישי, בשבתות, ולעיתים גם בימי ראשון, מנסים לסגור כמה שיותר סידורים. אתה כל כך אוהב את הBUSENKA שלך! תמיד כשהיא ישנה אצלנו, אתה עף מעל המדרגות, בקושי עוצר את נשימתך המתרגשת, כדי לראות אותה שוכבת במיטתה בסלון. EHHHH! צהלת שמחה. ואתה רץ להעיר אותה, ומייד סוחב אותה להרפתקאותיך!

לעיתים (אולי לעיתים קרובות מדי) אני שוכחת להודות לאמא שלי.

תודה רבה, MAMOCHKA MOYA!




אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails