יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

השיפוצים ממשיכים


כן כן... אני עדיין כאן.

האמת שבזמן האחרון אני מבלה די הרבה זמן באינטרנט... אך לצערי, לא בכתיבת שורות חדשות בבלוג (ויש עוד המון שכל הזמן מתווספות בליבי), אלא בחיפושי מציאות בyad2 ובאתרים השונים האחרים. על כך עוד יסופר בהמשך.

העבודות ממשיכות בקצף מטורף, וממש אתמול סופסוף התחלתי להאמין כי אנחנו באמת הולכים לגור בבית הזה. ואפילו, כי בית זה הופך להיות נחמד.. ומיוחד.. ואולי אפילו מאוד...:) לאט לאט פניו המחודשות נחשפות. ובינתיים, אנחנו אוהבים את מה שאנחנו מגלים.

הרצפה כבר ישנה (הגוון יצא חם ומזמין), האמבטיה כמעט כולה רוצפה בקרמיקה, הכניסה לבית התקדמה פלאים, וגם המרתף מתחיל להראות כמקום שאפשר לעצור בו ליותר מכמה רגעים. ו... היום ראינו את המטבח החדש שלנו! שיצא מ..ה..מ...ם!!! ללא כל צחוק, כמעט התחלתי לבכות כשראיתי אותו בנגריה. יצא הרבה יותר יפה מכל מה שחשבנו שנוכל להרשות לעצמנו.

אנחנו ברי מזל כל כך! כל מי שידו נגעה בבית שלנו עד עתה, הוא איש מיוחד, בעל לב חם ורחב, ואיש מקצוע מדהים ומיוחד! אני מונה כאן את השמות של כל בעלי המקצוע רק כדי שהמבקרים בבלוג שלנו דרך Google, המחפשים אנשי שיפוץ רציניים וסבירים לכל כיס, יוכלו לכתוב לי ל-samjerus[at]yahoo.com, כדי שאתן להם בכתב או בעל פה המלצות חמות עליהם. התקציב שלנו לשיפוץ היה קטן מאוד. ובפעול, אם לא היינו מוצאים אנשים מיוחדים שכאלה, לא היינו יכולים להרשות לעצמנו ולו מחצית ממה שעשינו בפועל. כל מה שאני אוכל לגמול לאנשי המקצוע הרציניים האלה הוא להביא להם כמה שיותר עבודה, כדי שוכלו לתרום לעולם ביצירתם. והם:

אדריכליות - עידית ונילי מחיפה
קבלן מפתח - מוסא מכפר כנא
נגר - מחמוד מכפר מנדה
חשמלאי - רפי

תודה רבה לכם! אני מרגישה כאילו את ביתנו בונים חברים טובים שלנו, שאפשר לסמוך עליהם בלב רגוע....

והלקח שלי מכל החוויה המתישה הזו היא כי באמת חשוב תמיד להמשיך להאמין כי הטוב עדיין קיים, וכי הכל אפשרי באמת. מבלי שננסה - לא נצליח. ואולי, גם לא נדע כי טעינו.. ונגדל מטעויות אלה.

ולכל הקוראים הרגילים שלנו, אני מתגעגעת לכתוב את הפוסטים הרגילים. הפערים גדלים בין מה שאני עוד צריכה לכתוב עליו, לבין מה שמתרחש כל הזמן. אך אין דאגה.. רק קצת סבלנות.. ואני אשלים את הכל.. ואולי אני בעצם כותבת זאת לעצמי...:)

נ.ב. היום שמעתי מאפרת שיש לי קוראת מיוחדת במינה באזור הצפון, שנהנית לבקר כאן (תודה רבה!), ואפילו הייתה שמחה לבוא לבקר אותנו פיזית. אני יותר מאשמח. למרות שאמרתי לאפרת, שתמסור לך את זה, החלטתי לפנות אליך ישירות. אז אם את שם - המייל שלי לפניך. תכתבי.. ומשם נתקדם...:)



אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails