יום ראשון, 16 בנובמבר 2008

אבא כותב: אשת חיל מי ימצא?

אני מצאתי!

אין לי מילים לתאר לך את רמות המסירות, ההקרבה וההתמדה שבהם ניכנה אמך היקרה שהיא גם בת זוגתי.

בשבוע האחרון היית חולה, אמא שלך כתבה לך על זה כבר, לא את זה אני רוצה לספר לך. אני רוצה לספר לך איך, כשהיית הכי זקוק לה ורצית אך ורק לינוק, היא הייתה שם בשבילך מהבוקר עד הלילה. ינקת שעות! חשבתי שאמא שלך עוד שנייה תעלם כי פשוט תינק את כולה! אבל לא הייתי אפילו קרוב. אמא שלך הייתה מוכנה ומזומנה לספק את כל שהיית צריך ובכל שעה ביום. בלילה להניק אותך ללא הפסקה וביום להיות צמודה אלך כמו שרצית. היא בקושי ישנה, חזרה לאכול כמויות כמו בימים הראשונים של ההנקה והייתה עייפה מאוד. במהלך כל התקופה שסבלת מחום היא לא התלוננה, לא איבדה את הסבלנות אליך ורק התפללה שתבריא ותחזור לעצמך. אותי כמעט ולא רצית, רצית את אמא ומאמא ומאאאאאאאמאאא ומממממאאא.

מאיפה הכוחות המופלאים האלו- שאלתי אותה לא פעם ולא פעמיים. אני יודע שזו פשוט היא: אמא שלך. מוכנה להיות שם עבורך תמיד כדי שתוכל להישען עליה עד שתחזור להיות בריא. היה כך תמיד ותמיד יהיה שם.

בעצם , רציתי להגיד לה תודה! תודה על הסבלנות, המסירות והחוזק - אני לומד מהם המון. אני יודע שגם אתה מודה לה כל הזמן, אחרי הכל לא יכולת לבחור טוב יותר.

ואת, אישתי היקרה, שהולכת לפרסם כאן תגובה שבה כתוב שאת כל הכוח את מקבלת ממני..... :) אולי זה נכון במידה מסויימת, אולם, רוב הכוחות הללו הם שלך ומי שאת. עושה את מה שאת עושה ב-100% או לא עושה בכלל. לפעמים זה מוציא אותי מדעתי, אני מודה ואפילו מוצא עצמי צוחק עליך, אבל זה רק מקנאה חיובית. אין בערך או אולי- וזה לגמרי שלך ואני מודה לך על כך...

רק בקשה קטנה... תסיימי כבר עם ריבועי הבד לשמיכה כדי שתוכלי ללכת לישון איתי... אחרי הכל, קצת מוגזם להשקיע שבוע שלם בבחירה של 10 ריבועים. :)

אוהב אותך!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails