יום שבת, 15 בנובמבר 2008

יצאה לך שן טוחנת ראשונה!

כל הניחושים שלנו התבררו כנכונים!


החולי שלך לפני שבוע וחוסר רוגע הכללי שלך במהלך השבוע האחרון - כולם נבעו מבקיעת שן טוחנת ראשונה! ורק כדי להגיד לך איזה גיבור אמיץ אתה, אני אספר לך כי השן הזו אינה לבדה.... יש עוד שלוש שיניים טוחנות שיוצאות לך ממש עכשיו! אין לי מושג איך אתה עומד בזה.

מיום שישי חזרת להרגיש לגמרי בסדר - אפילו חזרת לאכול. זה מצחיק כמה קצת שאתה אוכל נראה כל כך הרבה לעומת הכלום שלא אכלת בימים האחרונים. אתה אוכל לגמרי לבד - אנחנו בקושי מצליחים לתת לך קצת לאכול בעצמנו. אתה רוצה לגמרי לבד, ואנחנו מכבדים את זה. לשתות אתה מעדיף לדחות לשלבים המאוחרים יותר של חייך.

הלילות עדיין מחוררים בהתעוררויות הרבות שלך. פעמיים במשך הלילה שבין יום חמישי ליום שישי, גיליתי את עצמי יושבת על המיטה שלך, כשאתה ישן לידי. כלומר, כנראה הגעתי לחדר כדי להניק אותך, ואחרי שינקת, נשכבת על המיטה, ואני ישבתי לידך לחכות שתרדם כדי לכסות אותך. את כל זה הנחתי, מכיוון שלא היה לי כל זכרון לכך. ומלבד הפעמיים האלה היו באותו הלילה עוד כמה פעמים, בהן זכרתי את כל השתלשלות העניינים...:) כל זה כדי להדגים לך שאתה אכן מתעורר הרבה. ואני הפכתי לזומבי. אך לא נורא! כמה אני שמחה שאתה עדיין יונק, ושההנקה כל כך עוזרת לך.

ורק מדי פעם אתה שוב נתקף בכאב. כנראה של שלוש השיניים הנוספות שעומדות לבקוע. הלוואי ויכולנו לחסוך ממך את הכאב הזה.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails