יום חמישי, 29 במאי 2008

הצחוק הגרוני שלך חזר!

כל מי שמכיר אותך, מכיר את הצחוק הסוחב שלך. פתאום, בלי שום סיבה נראית לעין (מי קבע שבכלל צריך שתהיה אחת נראית לעין..), אתה נשכב על הגב, ידיים ורגליים למעלה, כמו ג'וק הפוך, ומתחיל לנפנף בהם לכל עבר. ותוך כדי אתה פשוט צוחק - בקולות גרוניים כאלה, כשאתה שואף אוויר פנימה, כאילו נחנק מאושר. לפעמים עד כדי שאתה באמת נחנק פשוט מרוב צחוק.

אי אפשר לפספס את זה. כל מי שמסביבך מהופנט עקב המראה (כמו זהר בתמונה).

בקבוצת תינוקות, תמר הייתה מנסה לשכב לידך ברגע זה כדי לראות, מה מצחיק אותך כל כך. עד שהבינה, שזה עצם החיים...:) מה שגרם לה לכנות אותך נהנתן.

לאחרונה התחלנו לדבר בינינו גם באמצעות הצחוק המיוחד הזה. אני נשכבת על הרצפה, ומדמה את עצמי לג'וק...:) עד שאתה מצטרף. או להיפך, אתה צוחק ואז עוצר לרגע כדי שאני אצטרף. ואם אני משתפת פעולה איתך - אתה פשוט מתפוצץ מצחוק.

כבר הייתי בטוחה שהצחוק הזה לא יחזור על עצמו, כי הוא נעלם לשבוע בערך. אבל הוא חזר! ובגדול! אני כל כך שמחה!

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails