יום ראשון, 25 במאי 2008

אתה בן תשעה חודשים!

מזל טוב, אפרוח קטן!
אבא שלך אמר היום שאתה כמו בהריון פעמים... :)
כמו כל פעם, אני מאוד מאוד שמחה, אך יש גם צביטה קטנה בלב. אני מאושרת להיות האמא שלך.
אני אוהבת אותך כל כך! אני אוהבת את ההרגשה של הגוף המתוק שלך - כל כך חמה! אני אוהבת את הריח שלך. אני אוהבת את האצבעות הקטנות הקטנטנות בידיים וברגליים שלך. אני אוהבת את כפות הרגלים הקטנות שלך. אני אוהבת את הצחוק שלך! אני אוהבת להצחיק אותך - כל דבר מצחיק אותך! במיוחד - כשאתה רואה את אבא שלך! אני אוהבת לנשוף לך לבטן, או מאחורי האוזן, או לנשוך את הפולקס - ואתה מתגלגל מצחוק! אני אוהבת את איך שאתה צוחק כשאבא הולך אחרינו במדרגות. אני אוהבת את איך שאתה מתחיל לחקור את הבית - היום, למשל, הגעת לאמבטיה. אני אוהבת לדבר איתך בשפה שלך. אני אוהבת את איך שאתה קורא לי אחרי שהתעוררת. ואז אני נכנסת לחדר, ואתה על הבטן, מחוייך, מחכה לי עם כל הגוף מופנה לכיוון הדלת. אני אוהבת שאתה מתהפך מתוך שינה על הבטן ומסתובב לכיוון הדלת עם עיניים עצומות כשאתה מתעורר, ומחכה שאני אבוא. אני אוהבת את איך שאתה מטפס עלי, כשאתה רוצה לינוק, או חיבוק, ואיך שאתה מושיט לי יד, אם אתה רוצה שאני אקח אותך. אני אוהבת את הפרצופים שאתה עושה - עם השיניים, או האף המקווקץ', או כשאתה כולך מרוח מרוק. אני אוהבת את המבטים שלך - במיוחד את המבט הממוקד שלך, מעין רציני כזה. אני מנסה לנחש על מה אתה חושב. אני אוהבת לראות אותך ישן במיטה שלך לידנו - שליו. אני אוהבת את איך שאתה מסובב את היד שלך הפוך על הפוך כשאתה נרדם. אני אוהבת את איך שאתה בודק איפה אני - אפילו עם כפות הרגליים כשאתה נרדם. אני אוהבת שאתה עושה כל דבר בזמן שלך ובקצב שלך - רק אם מתאים לך. אני אוהבת את איך שאתה פתוח ושמח לעולם. ויותר מכל - אני אוהבת לראות את שניכם יחד. את אבא שלך ואותך.

תגובה 1:

eyal אמר/ה...

מקסים! אוהב אותך

Related Posts with Thumbnails