יום רביעי, 7 במאי 2008

ברוכים הבאים

צ'ופצ'יק שלנו!

במזל טוב, ואחרי עבודת פרך רבה :), הצלחנו סופסוף ליצור לך בלוג חדש. ועוד בערב, בו חוגגת מדינת ישראל שישים שנות עצמאות. האמת היא שיש לנו רגשות מעורבים כלפי חגיגיות המעמד (הכוונה, כמובן, ליום ההולדת למדינתנו), כך שקל היה להחליט לי כי אין דרך הולמת יותר לחגוג מלכתוב לך.

אני מקווה שבאמת תבין את ההחלטה לכתוב לך יומן דיגיטלי. הרבה זמן התלבטתי, אך היום אני שלמה מאוד עם ההחלטה. אני אפילו מתרגשת. מצחיק, אבל למרות הגישה המאוד שמרנית שלי כלפי האמצעים הטכנולוגיים למיניהם, יותר ויותר השתכנעתי כי השימוש בהם הפעם יהיה לטובתנו. אני הרבה יותר זמינה לאינטרנט כרגע, מאשר לכתיבה הידנית הקלאסית (שלא להזכיר שגם היד, מסתבר, כבר לא רגילה לכתוב ודי מהר נתפשת לי). מכיוון שבכל רגע פנוי שיש לי (בעיקר, בשנת הצהרים שלך, וגם קצת בערב, כשאתה פורש למיטתך, ואני גונבת טיפת מהזמן שלנו עם אבא) אני רצה לאינטרנט ללמוד עוד ועוד על המונטסורי, אני אוכל ביתר קלות לכתוב לך. והרי זו המטרה! אני חושבת שתהיה זו מתנה שערכה לא תסולא בפז בבוא הזמן, כשתוכל לקרוא בה. מה עוד שגם בשבילנו תהיה זו מזכרת יפה. בקיצור, נראה לי שכולנו נרוויח מהחלטה זו. ואני... אני רק צריכה להתרגל לחשיפה. בינתיים, החלטתי שלא להשתמש בשמות הפרטיים שלנו. מרגיש לי כך רגוע יותר...:)

אז לחייך, SOLNISHKO! שיהיו מלאים בשמחה ובצחוק המתגלגל שלך!


אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails