יום ראשון, 17 ביולי 2011

לילדינו: מגירה עם דפים מתחת לכן הציור

לפני כמה חודשים טובים (כבר) הוספנו לכן ציור אלמנט מהותי אחד שהיה מאוד חסר. עד עתה הנייר שעליו היית מצייר או צובע היה נמצא בחדר העבודה שלי, מה שהיה די מורכב מבחינת הנגישות שלו. אם היית צריך דף חדש, היית צריך לעשות טיול לא מבוטל כדי להשיג אחד. אכן, סליחתי עמך, לקח לי די הרבה זמן לחשוב על הפתרון הראוי, כלומר למצוא מגירה מתאימה. אך לבסוף, מצאתי...

והפתרון פשוט מעולה - אתה קובע, כמובן, מתי הספיק לך לצייר את הציור המסוים, אם אתה הופך את הדף וממשיך לצייר בצידו השני, אם אתה מוריד אותו מכן הציור ומוציא דף חדש, ואם כן, באיזה גודל ובאיזה צבע.

וכמובן, גם את מחליטה מתי היא רוצה להתקרב לכן ציור ולחקור את תוכן המגירה. בהתחלה אחיך קצת נלחץ, אך לאט לאט התרגל לרעיון והסתגלנו למציאות חדשה. בדרך כל שניים שלושה דפים עליונים במגירה שמורים להשביע את חוש הסקרנות שלך, ואנחנו תמיד מחזירים אותם בחזרה למגירה. כן העלנו את סרט הגומי ואת הציור שמהודק באטבי הכביסה למקום שגבוה מתחום השגתך, וכן שינינו את מיקום העפרונות והפסטלים, כך שהמגש בדרך כלל נשאר ריק.

לאט לאט מתאימים את הסביבה המאורגנת והבטוחה (prepared environment) כך שתתאים לשניכם, וזה בהחלט לא תמיד פשוט...

נ.ב. ואת בת שמונה חודשים ושבועים...

2 תגובות:

Jessie, The Education Of Ours אמר/ה...

Hello! I have been following your blog, using Google Translate. I love your IKEA easel and how you fixed it to be lower. I'm going to copy this! You are doing wonderful things for your children. Lovely blog.

Miri אמר/ה...

Hi Jessie!
What a lovely surprise was to see you here. I've been silently enjoying your blog for quite a long time. I love to see your daughters work together - make me a bit more optimistic about our future. Thank you for stopping by. I hope Google Translator doesn't make too much trouble...

Related Posts with Thumbnails